Семінар-тренінг «Цифровий блогінг і громадська безпека у військовий час», організований кафедрою журналістики, реклами та PR-технологій, проходив 28-29 вересня.
У перший день тренінгу учасникам розповіли про важливість сторителінгу, познайомили з особливостями подкастингу, поділилися лайфхаками стосовно просування медіа у соцмережах. Тренери передбачили для студентів каву-паузу і ланч. Наприкінці дали конкретні поради щодо дотримання кібербезпеки.
«Наша організація працює в сфері інформування щодо розвитку молодіжного блогерства для праці з соцмережами і, можливо, самопросування. На цю нашу ініціативу ми отримали грант від фонду Чорноморського трасту. Цей проєкт реалізується Києвом на два регіони: на Кропивницьку і Черкаську область. Я є координатором у Черкаській області», — розповідає голова Міжнародного благодійного фонду «Небайдужі» Маїна Кулик.
«На мою думку, тема цифрової безпеки в часи війни особливо актуальна. Ворог чинить протиправні дії не тільки на фронті, але й в кіберсередовищі. Знати про цифрові загрози, розуміти, як убезпечити власні дані — важливо й для журналістів зокрема. Криптостійкий пароль, двохфакторна аутентифікація, шифрування інтернет-з’єднання, антивірус, безпечні месенджери, розрізнення фішингу — це допоможе зберегти персональні цифрові дані», — зауважує старша викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Світлана Коваль.
Наступного дня на семінар запросили медіатренерку Олену Литвинову, яка знайомила учасників з функціональністю блогінгу. Вона розповіла про можливості пошуку роботи, розвитку власної справи, творчої реалізації завдяки особистому блогу. Також студенти активно ставили запитання, що стосувалися просування у соцмережах.
«Захід дуже подобається. Інформативний, багато цікавого саме про те, як розвинути свій контент, як почати свою справу. Ну і в майбутньому для нашої спеціальності це важливо», — ділиться враженнями студентка 2-Ж курсу Анна Могильна.
Зазначимо, що у жовтні МБФ «Небайдужі» планує проведення десяти блог-кафе. П’ять із них будуть присвячені інструментам арт-терапії, а інші п’ять — розвитку соціальних мереж.
Автор: студентка 2-PR курсу Анна Поленякіна
Фото: студентка 2-PR курсу Карина Нездолій, старша викладачка Світлана Коваль
Залишити відповідь