Студенти-медійники відвідали тренінг із блогінгу та цифрової безпеки

30 Вересня, 2022

Семінар-тренінг «Цифровий блогінг і громадська безпека у військовий час», організований кафедрою журналістики, реклами та PR-технологій, проходив 28-29 вересня.

У перший день тренінгу учасникам розповіли про важливість сторителінгу, познайомили з особливостями подкастингу, поділилися лайфхаками стосовно просування медіа у соцмережах. Тренери передбачили для студентів каву-паузу і ланч. Наприкінці дали конкретні поради щодо дотримання кібербезпеки.

«Наша організація працює в сфері інформування щодо розвитку молодіжного блогерства для праці з соцмережами і, можливо, самопросування. На цю нашу ініціативу ми отримали грант від фонду Чорноморського трасту. Цей проєкт реалізується Києвом на два регіони: на Кропивницьку і Черкаську область. Я є координатором у Черкаській області», — розповідає голова Міжнародного благодійного фонду «Небайдужі» Маїна Кулик.

«На мою думку, тема цифрової безпеки в часи війни особливо актуальна. Ворог чинить протиправні дії не тільки на фронті, але й в кіберсередовищі. Знати про цифрові загрози, розуміти, як убезпечити власні дані — важливо й для журналістів зокрема. Криптостійкий пароль, двохфакторна аутентифікація, шифрування інтернет-з’єднання, антивірус, безпечні месенджери, розрізнення фішингу — це допоможе зберегти персональні цифрові дані», — зауважує старша викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Світлана Коваль.

Наступного дня на семінар запросили медіатренерку Олену Литвинову, яка знайомила учасників з функціональністю блогінгу. Вона розповіла про можливості пошуку роботи, розвитку власної справи, творчої реалізації завдяки особистому блогу. Також студенти активно ставили запитання, що стосувалися просування у соцмережах.

«Захід дуже подобається. Інформативний, багато цікавого саме про те, як розвинути свій контент, як почати свою справу. Ну і в майбутньому для нашої спеціальності це важливо», — ділиться враженнями студентка 2-Ж курсу Анна Могильна.

Зазначимо, що у жовтні МБФ «Небайдужі» планує проведення десяти блог-кафе. П’ять із них будуть присвячені інструментам арт-терапії, а інші п’ять — розвитку соціальних мереж.

Автор: студентка 2-PR курсу Анна Поленякіна
Фото: студентка 2-PR курсу Карина Нездолій, старша викладачка Світлана Коваль

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

29 Жовтня, 2022
Гендерні стереотипи в українській телерекламі

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Сьогодні рекламу називають п’ятою…

5 Травня, 2023
Як почати кар’єру журналіста, дізнавалися студенти-медійники

Тренінг на тему «Початок кар’єри молодих журналістів у незалежних медіа» відбувся для студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій. Його провели…

17 Грудня, 2019
Антон Таран: У новому році найбільше хочу подорожувати, оскільки подорожі змінюють людину на краще

Антон Таран, студент третього курсу спеціальності «Журналістика». 2019 рік хлопець уважає вдалим, адже йому вдалося змінити звичний ритм життя, спробувати…

9 Квітня, 2024
Експерти АУП навчали студентів-медійників розпізнавати маніпуляції

Студенти кафедри журналістики, реклами та PR-технологій відвідали дводенний тренінг «STOPманіпулятор» від Академії Української Преси, що відбувся 4 – 5 квітня….