Вибіркові фахові дисципліни на 2024-2025 н.р. (магістратура)

16 Вересня, 2024

Для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача на 2024/2025 навчальний рік, студенти мають визначитися з вибірковими навчальними дисциплінами.
Шановні студенти! Оберіть, будь ласка, фахові внутрішньогалузеві дисципліни.


КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН 2024-2025 Н.Р.

ОПП «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації»

Візуалізація в медіа

Графічні технології

Журналістика даних

Журналістське розслідування

Івент-технології

Інфомедійна грамотність

Інформаційні війни в медіа

Креатив у рекламі

Медіаредагування

Медійна етика

Промоція медіапродукції

Психологія реклами та PR

Рекламні жанри

Рекламні та PR-агентства

Соціальна реклама

Соціологія масової комунікації

Сторителінг

Тенденції розвитку соціальних комунікацій в цифрову добу

Технології пропаганди в медіа

Управління якістю медіапродукції

Фахові стандарти онлайнових медіа

Гугл-форма для вибору ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”

https://forms.gle/rrj81T7z2Bz73DN3A

Силабуси дисциплін ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”:

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1b-DE6Cf-UckuDWvSFmD0Djrck_fXgHej

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

14 Січня, 2020
Grammar Tips
13 Січня, 2020
У здоровому тілі здорово жити

Спортивний режим у виконанні Олексія Шевченка   Автор: Тетяна Мироненко, 2-М  

22 Червня, 2022
«Допомога журналістам під час війни: що можуть зробити експерти?»

22 червня кафедра журналістики, реклами та PR-технологій долучилася до експертного обговорення для медійників, студентів, медіаекспертів та всіх зацікавлених. Разом з…

4 Жовтня, 2022
Війна – (не) жіноча справа

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Сьогодні питання інтеграції жінок…