Як працює регулятор медіа України, дізналися студенти-медійники 

20 Листопада, 2025

Представниця Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення в Черкаській області Галина Рижак розповіла студентам і викладачам кафедри журналістики, реклами та PR-технологій про особливості роботи Нацради. Зустріч відбулася в офісі регіонального представництва регулятора 20 листопада.

Спікерка, зокрема, розповіла про те, що таке приписи і які з них черкаські медіа отримали у 2025 році: трансляція без ліцензії, неналежне маркування реклами, невчасне подання інформації про зміну власника, відсутність у профілі медіа його ідентифікатора як суб’єкта. Галина Рижак зауважила, що в разі виявлення серйозних порушень, наприклад транслювання російських каналів, матеріали результатів перевірки передають до прокуратури.

«Національна рада виносить припис за будь-які порушення. Це найменше зауваження, яке можуть отримати медіа. Навіть за грубе порушення журналісти можуть отримати тільки припис», – зазначила Галина Рижак. 

Доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Олена Цапок наголосила на важливості проведення подібних заходів для студентів-медійників, адже під час зустрічі у майбутніх журналістів була можливість зʼясувати, як працює медіарегулятор України. Важливо, що вони дізналися про актуальні медійні кейси і специфіку вибудовування своєї роботи в правовому полі.

«Мені дуже сподобалось, було цікаво та пізнавально. Я дізналася багато нового про медіарегулювання, оскільки раніше не знала про існування приписів. Атмосфера під час зустрічі була тепла й приємна. Ми отримали корисні знання про роботу у сфері медіа», – поділилася враженнями студентка 2-PR курсу Анастасія Патрушева.

Авторка: студентка 1-PR курсу  Євгенія Петреченко

Фото: студентка 1-PR курсу Катерина Зубалій

Відео: студентка 2-PR курсу Вікторія Пойда

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

12 Квітня, 2024
Урок медіаграмотності для школярів

Завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Тетяна Бондаренко та старша викладачка кафедри Світлана Коваль…

13 Грудня, 2023
Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій – інституційний член ECREA

Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького стала інституційним членом European Communication Research and Education Association (ECREA) ECREA –…

29 Серпня, 2023
Робочі навчальні плани на 2023-2024 навчальний рік

До вашої уваги робочі навчальні плани до освітньо-професійних програм усіх курсів

12 Жовтня, 2022
Гендерно стереотипізовані образи в рекламі: куди звертатися та як виявити?

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Гендерні стереотипи – це?…