Семінар із розроблення навчальних програм відбувся на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

13 Грудня, 2019

Тренінг для учасників групи з розроблення навчальних програм у межах проекту DESTIN провели  в ЧНУ ім. Б. Хмельницького 12 грудня  2019 року Тетяна Бондаренко та Світлана Коваль.

У березні 2020 року у межах реалізації міжнародного проекту DESTIN програми Європейського Союзу Erasmus+ кафедра журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького має презентувати дві модернізовані навчальні програми для бакалаврів та магістрів.

Для цього необхідно підготувати пакет документів в англомовному варіанті: опис двох нових (переглянутих) програм та самооцінювання змін.

Під час семінару учасники обговорили принципи побудови дескриптора як різновиду опису дисципліни. За зразок встановлено дескриптори навчального плану, презентовані  професором Інституту мистецтв, дизайну і технологій Дан Лері (Ірландія) Девідом Квіном.

Менеджерка проекту, доцентка, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко описала відмінності дескриптора від інших документів, що регламентують організацію навчального процесу в ЗВО.

Силабус (опис дисципліни, як наша робоча програма) містить

  • дескриптор (короткий опис)
  • основні цілі
  • іноформація про оцінювання
  • бібліографія
  • повний розклад
  • інша інформація для студентів (можливість перескладання тощо)

Дескриптор – вужче поняття, ніж силабус (опис дисципліни). Це:

  • Результати навчання
  • Програмні цілі
  • Деякі аспекти оцінювання
  • Інформація про розклад

Адміністраторка проекту DESTIN, викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Світлана Коваль схарактеризувала структуру дескриптора, а також вимоги до опису основних компонентів. Такі дескриптори мають бути підготовлені до всіх дисциплін навчального плану бакалаврів та магістрів.

У другій сесії тренінгу викладачі кафедри значну увагу приділили змістовому наповненню двох освітніх програм, що будуть презентовані під час експертного оцінювання європейськими партнерами проекту в березні 2020 року. Важливо докладно описати програмні результати навчання, способи оцінювання, процедури забезпечення якості освіти, і навести докази узгодження нових програм із європейською та національною рамкою кваліфікацій.

Також у межах семінару акцентовано на описі сильних та слабких сторін, а також можливостей та загроз упровадження двох журналістських програм (бакалаврської та магістерської) у вигляді SWOT-аналізу (ознайомитися з документом можна тут).

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожі дописи:

31 Березня, 2021
Оголошено конкурс студентських журналістських робіт «Медіапростір крізь призму праволюдяності»

Кафедра журналістики, реклами та PR-діяльності оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Медіапростір крізь призму праволюдяності». Конкурс студентських журналістських…

30 Грудня, 2019
Нові мультимедійні аудиторії для журналістів, рекламників і PR-ників відкрили в Черкаському національному університеті

Напередодні новоріччя, 28 грудня, міський голова Черкас Анатолій Бондаренко та ректор ЗВО Олександр Черевко відкрили для студентів-медійників два нові навчальні…

20 Травня, 2021
Open Day проекту Erasmus+ DESTIN відбувся на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

День відкритих дверей проекту DESTIN «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм» відбувся на кафедрі журналістики,…

6 Червня, 2022
Покликані до журналістики

День журналіста цьогоріч буде не таким, як завжди. Та й ми з вами вже не будемо такими, як колись. У…