Семінар із розроблення навчальних програм відбувся на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

13 Грудня, 2019

Тренінг для учасників групи з розроблення навчальних програм у межах проекту DESTIN провели  в ЧНУ ім. Б. Хмельницького 12 грудня  2019 року Тетяна Бондаренко та Світлана Коваль.

У березні 2020 року у межах реалізації міжнародного проекту DESTIN програми Європейського Союзу Erasmus+ кафедра журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького має презентувати дві модернізовані навчальні програми для бакалаврів та магістрів.

Для цього необхідно підготувати пакет документів в англомовному варіанті: опис двох нових (переглянутих) програм та самооцінювання змін.

Під час семінару учасники обговорили принципи побудови дескриптора як різновиду опису дисципліни. За зразок встановлено дескриптори навчального плану, презентовані  професором Інституту мистецтв, дизайну і технологій Дан Лері (Ірландія) Девідом Квіном.

Менеджерка проекту, доцентка, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко описала відмінності дескриптора від інших документів, що регламентують організацію навчального процесу в ЗВО.

Силабус (опис дисципліни, як наша робоча програма) містить

  • дескриптор (короткий опис)
  • основні цілі
  • іноформація про оцінювання
  • бібліографія
  • повний розклад
  • інша інформація для студентів (можливість перескладання тощо)

Дескриптор – вужче поняття, ніж силабус (опис дисципліни). Це:

  • Результати навчання
  • Програмні цілі
  • Деякі аспекти оцінювання
  • Інформація про розклад

Адміністраторка проекту DESTIN, викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Світлана Коваль схарактеризувала структуру дескриптора, а також вимоги до опису основних компонентів. Такі дескриптори мають бути підготовлені до всіх дисциплін навчального плану бакалаврів та магістрів.

У другій сесії тренінгу викладачі кафедри значну увагу приділили змістовому наповненню двох освітніх програм, що будуть презентовані під час експертного оцінювання європейськими партнерами проекту в березні 2020 року. Важливо докладно описати програмні результати навчання, способи оцінювання, процедури забезпечення якості освіти, і навести докази узгодження нових програм із європейською та національною рамкою кваліфікацій.

Також у межах семінару акцентовано на описі сильних та слабких сторін, а також можливостей та загроз упровадження двох журналістських програм (бакалаврської та магістерської) у вигляді SWOT-аналізу (ознайомитися з документом можна тут).

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

29 Жовтня, 2021
Журналіст Роман Цимбалюк поділився професійними настановами зі студентами-медійниками

Зустріч для студентів ЧНУ ім. Б. Хмельницького із журналістом Романом Цимбалюком організував його друг та колега Роман Сущенко. Дискусія передбачала…

6 Жовтня, 2021
Студенти-видавці волонтерили на книжковому фестивалі

Майбутні видавці працювали волонтерами на Четвертому Черкаському книжковому фестивалі. Захід тривав із 1 до 3 жовтня у Черкаській обласній філармонії….

25 Серпня, 2022
Робочі навчальні плани на 2022–2023 навчальний рік

До вашої уваги – робочі навчальні плани до освітньо-професійних програм усіх курсів

20 Червня, 2022
«Продовжуємо навчати й навчатися. У цьому наша сила!» – стажування для студентів-медійників

Діана Просяник, студентка 3 курсу спеціальності «Журналістика», виборола право для стажування у «Воєнному Хабі медіамобільності». Таке практичне навчання триватиме 15…