Ручками й пучками: студенти-медійники вивіряють свої скіли на журналістській практиці

20 Лютого, 2023

Помітили, як суттєво за тиждень змінилося інформаційне поле на Черкащині? Це ж у студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького триває медійна практика! Якщо серйозно, то 2-, 3-, 4-курсники зараз поглиблюють свої знання, набувають безцінного досвіду у видавництвах, поліграфічних центрах, інтернет-медіа, у рекламних та PR-агенціях, на телебаченні та радіо, а також у комунікаційних відділах спортивних клубів, бізнес-структур. Бази практики, що співпрацюють з університетом, мають високу репутацію й дають змогу навчатися на сучасному обладнанні та стажуватися з висококваліфікованими фахівцями, виконувати цікаві професійні завдання.

«Цьогоріч ФК «ЛНЗ» уперше став базою практики для майбутніх рекламників і піарників. Раніше ми мали спільні успішні проєкти з кафедрою, проводили тренінги, ворк-шопи. На практиці позитивні враження від рівня підготовки й особистісних рис студентів лише підтвердилися. Найголовніше в цьому процесі не змушувати їх щось робити, а спрямувати в потрібне русло. Приємно, що дівчата й хлопці відповідально ставляться до непростих завдань і сумлінно виконують їх. Шкода, що практика лише два тижні. Нам би такі працьовиті люди згодились на постійній основі (безоплатній))», – поділився досвідом роботи зі студентами Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу футбольного клубу «ЛНЗ».

Анастасія Бичкова, студентка-рекламниця, охоче практикується в Поліграфічному центрі «306»: «Тут ми дізналися багато нової інформації про те, як виготовляють різні види рекламної продукції, які секрети крутої друкованої, зовнішньої реклами. Практика – це дуже класно. Маю надію, що після здобуття освіти зможу працевлаштуватися тут або деінде за своїм професійним напрямом».

«Коли студенти йдуть на практику, ми завжди хвилюємося. У цей період оцінку отримують не лише практиканти, а й викладачі за надані знання, сформовані навички. Це зовсім інша проєкція освітньої підготовки, коли помітно зростає відповідальність студента за свої матеріали, що з’являються у великому публічному просторі. Ми вдячні за співпрацю зі стейкхолдерами, партнерами університету за увагу, підтримку та готовність практично навчати студентів, надавати можливості для подальшої кар’єри», – зазначила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

23 Жовтня, 2021
День рекламника відсвяткували в ННІ УФСК

Всеукраїнський день працівників рекламної сфери відзначили в Навчально-науковому інституті української філології та соціальних комунікацій. Кафедра журналістики, реклами і PR-технологій організувала…

15 Травня, 2025
Журналістика очима 4-го курсу

Це історія про шлях від амбітного першокурсника до впевненого випускника, який готовий змінювати світ за допомогою слова. Візитка журналіста —…

11 Листопада, 2024
«У жодному разі не потрібно терпіти…»

Презентую цикл інтерв’ю про булінг у школі. Їхня ключова мета — бути одним із інструментів протидії дитячому насильству.Перше інтерв’ю циклу…

27 Листопада, 2024
«Неперепрацьовані наслідки булінгу дуже сильно відчуваються в моїй кар’єрі…»

У наступному інтервʼю нашого циклу героїня ділиться своїм досвідом шкільного булінгу. Дівчина розповідає про вплив цькування на її самооцінку й…