Зустріч із фахівцями Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру в межах курсу “Брендинг та іміджелогія” організувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко 24 квітня 2024 року.
Вони поділилися з медійниками магістратури та бакалаврату Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького власним досвідом створення сувенірної продукції для просування бренду організації.
Студенти почули чимало корисних порад і практичних прикладів від Миколи Максьоми, що був причетний до створення сувенірної продукції МРЦ, а нині є координатором опорного центру “Української освітньої платформи” та ГО “Ми є поруч”.
Ще одна спікерка, Наталія Неділько, провідна фахівчиня відділу молодіжної роботи та підтримки громадських ініціатив, презентувала діяльність МРЦ, розповіла про історію створення символіки організації та розповіла студентам про можливості, які вони надають черкаській молоді.
Наприкінці зустрічі найактивніші студенти отримали від спікерів пам’ятну сувенірну продукцію МРЦ — чашки із його логотипом і слоганом.
Про враження від заходу розповів магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації” Андрій Марченко
Автор: Юрій Шинкаренко, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”
Фото, відео: Богдан Нетудихатка, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”
Залишити відповідь