Сувенірна продукція як інструмент просування бренду організації

26 Квітня, 2024

Зустріч із фахівцями Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру в межах курсу “Брендинг та іміджелогія” організувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко 24 квітня 2024 року.


Вони поділилися з медійниками магістратури та бакалаврату Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького власним досвідом створення сувенірної продукції для просування бренду організації.


Студенти почули чимало корисних порад і практичних прикладів від Миколи Максьоми, що був причетний до створення сувенірної продукції МРЦ, а нині є координатором опорного центру “Української освітньої платформи” та ГО “Ми є поруч”.


Ще одна спікерка, Наталія Неділько, провідна фахівчиня відділу молодіжної роботи та підтримки громадських ініціатив, презентувала діяльність МРЦ, розповіла про історію створення символіки організації та розповіла студентам про можливості, які вони надають черкаській молоді.


Наприкінці зустрічі найактивніші студенти отримали від спікерів пам’ятну сувенірну продукцію МРЦ — чашки із його логотипом і слоганом.

Про враження від заходу розповів магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації” Андрій Марченко

Автор: Юрій Шинкаренко, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”
Фото, відео: Богдан Нетудихатка, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

16 Вересня, 2021
Студенти-журналісти відвідали Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів

15 вересня за ініціативи Фонду “МХП-Громаді” відбулась екскурсія- знайомство студентів Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького кафедри журналістики, реклами та…

10 Жовтня, 2024
Валентин Чернявський розповів студентам-медійникам про блогерство

Військовий, блогер, випускник кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Валентин Чернявський розповів студентам про службу в ЗСУ, свій досвід роботи в…

29 Жовтня, 2015
Студенти Черкаського національного змагалися за звання найрозумнішого

Інтелектуальне змагання «Що? Де? Коли?» відбулося в науковій бібліотеці університету 15 жовтня. Вікторина мала 3 тури, у яких було по 10…

15 Листопада, 2015
Поговоримо но-новому?

Скільки годин на тиждень майбутній “бодібілдер клавіатури” має проводити за вивченням англійської? Чи не має взагалі? Може й дійсно, навіщо…