Сувенірна продукція як інструмент просування бренду організації

26 Квітня, 2024

Зустріч із фахівцями Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру в межах курсу “Брендинг та іміджелогія” організувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко 24 квітня 2024 року.


Вони поділилися з медійниками магістратури та бакалаврату Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького власним досвідом створення сувенірної продукції для просування бренду організації.


Студенти почули чимало корисних порад і практичних прикладів від Миколи Максьоми, що був причетний до створення сувенірної продукції МРЦ, а нині є координатором опорного центру “Української освітньої платформи” та ГО “Ми є поруч”.


Ще одна спікерка, Наталія Неділько, провідна фахівчиня відділу молодіжної роботи та підтримки громадських ініціатив, презентувала діяльність МРЦ, розповіла про історію створення символіки організації та розповіла студентам про можливості, які вони надають черкаській молоді.


Наприкінці зустрічі найактивніші студенти отримали від спікерів пам’ятну сувенірну продукцію МРЦ — чашки із його логотипом і слоганом.

Про враження від заходу розповів магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації” Андрій Марченко

Автор: Юрій Шинкаренко, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”
Фото, відео: Богдан Нетудихатка, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

1 Вересня, 2021
Робочі навчальні плани на 2021 – 2022 навчальний рік

До вашої уваги – робочі навчальні плани до освітньо-професійних програм усіх курсів

30 Вересня, 2022
Студенти-медійники відвідали тренінг із блогінгу та цифрової безпеки

Семінар-тренінг «Цифровий блогінг і громадська безпека у військовий час», організований кафедрою журналістики, реклами та PR-технологій, проходив 28-29 вересня. У перший…

23 Листопада, 2024
Перші кроки на стажуванні: поради для новачків

Якщо ви вже пройшли всі етапи, описані в нашій попередній статті «Як потрапити на стажування», то настав час перейти до…

10 Січня, 2020
Ведуча за покликанням

Анна Харченко вміє дарувати настрій і радість своїм глядачам Автор: Тетяна Мироненко, 2-М