Сувенірна продукція як інструмент просування бренду організації

26 Квітня, 2024

Зустріч із фахівцями Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру в межах курсу “Брендинг та іміджелогія” організувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко 24 квітня 2024 року.


Вони поділилися з медійниками магістратури та бакалаврату Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького власним досвідом створення сувенірної продукції для просування бренду організації.


Студенти почули чимало корисних порад і практичних прикладів від Миколи Максьоми, що був причетний до створення сувенірної продукції МРЦ, а нині є координатором опорного центру “Української освітньої платформи” та ГО “Ми є поруч”.


Ще одна спікерка, Наталія Неділько, провідна фахівчиня відділу молодіжної роботи та підтримки громадських ініціатив, презентувала діяльність МРЦ, розповіла про історію створення символіки організації та розповіла студентам про можливості, які вони надають черкаській молоді.


Наприкінці зустрічі найактивніші студенти отримали від спікерів пам’ятну сувенірну продукцію МРЦ — чашки із його логотипом і слоганом.

Про враження від заходу розповів магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації” Андрій Марченко

Автор: Юрій Шинкаренко, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”
Фото, відео: Богдан Нетудихатка, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

24 Вересня, 2020
Піарники з агрохолдингу МХП зустрілися з майбутніми журналістами й рекламниками

Корпоративні видання підприємства «Урожай» та Благодійного фонду «МХП – Громаді» презентували сьогодні студентам-третьокурсникам кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного…

8 Травня, 2019
Викладачі журналістики запитали в студентів про переваги та недоліки навчання

У межах проекту «Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism» («DESTIN») («Журналістська освіта задля демократії в…

7 Лютого, 2025
Клуб медіаграмотності заснували викладачі-медійники

Перший тренінг з інфомедійної грамотності в умовах війни провели голова Клубу медіаграмотності в Черкасах Тетяна Бондаренко та старший викладач кафедри…

10 Травня, 2019
Journalism professors asked students about benefits and drawbacks of the study

Within the project “Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity, and Professionalism” it was taken a poll. According…