Сувенірна продукція як інструмент просування бренду організації

26 Квітня, 2024

Зустріч із фахівцями Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру в межах курсу “Брендинг та іміджелогія” організувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко 24 квітня 2024 року.


Вони поділилися з медійниками магістратури та бакалаврату Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького власним досвідом створення сувенірної продукції для просування бренду організації.


Студенти почули чимало корисних порад і практичних прикладів від Миколи Максьоми, що був причетний до створення сувенірної продукції МРЦ, а нині є координатором опорного центру “Української освітньої платформи” та ГО “Ми є поруч”.


Ще одна спікерка, Наталія Неділько, провідна фахівчиня відділу молодіжної роботи та підтримки громадських ініціатив, презентувала діяльність МРЦ, розповіла про історію створення символіки організації та розповіла студентам про можливості, які вони надають черкаській молоді.


Наприкінці зустрічі найактивніші студенти отримали від спікерів пам’ятну сувенірну продукцію МРЦ — чашки із його логотипом і слоганом.

Про враження від заходу розповів магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації” Андрій Марченко

Автор: Юрій Шинкаренко, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”
Фото, відео: Богдан Нетудихатка, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

3 Січня, 2020
Масштабні пожежі в Україні

Зношеність матеріальної бази й обладнання, порушення правил безпеки та людська безпечність призводять до надзвичайних ситуацій на складах, підприємствах та в…

13 Грудня, 2019
Семінар із розроблення навчальних програм відбувся на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

Тренінг для учасників групи з розроблення навчальних програм у межах проекту DESTIN провели  в ЧНУ ім. Б. Хмельницького 12 грудня…

23 Вересня, 2024
Графік практики 2024-2025
6 Січня, 2020
Як уникнути пожежі через дитячі розваги?

Усім відомо про велику любов дітей до вогню. За повідомленнями рятувальників, відсоток пожеж, які виникають від так званих дитячих пустощів…