Студенти-медійники дізнались, як заробити чверть мільйона

25 Квітня, 2023

Тренінг «Як заробити чверть мільйона гривень в Instagram» провели випускниця-піарниця Тетяна Завгородня й таргетолог Владислав Коваленко. Захід ініціювала кафедра журналістики, реклами та PR-технологій.

Спікери розповіли про створення інстаграм-сторінки, яка може охопити максимально широку аудиторію.

«Контент – це завжди тести. Як би глибоко ти не досліджував аудиторію, ніколи не вгадаєш її точну реакцію на продукт. Ми повинні постійно пробувати щось нове. Аби люди не йшли до конкурентів, треба весь час їх дивувати», – поділилася смм-фахівчиня диджитал-агенції повного циклу «Strilka» Тетяна Завгородня.

Спікери розповіли майбутнім  медійникам про основні правила та особливості оформлення сторінки в соціальній мережі «Інстаграм» і звернули увагу на фактори, які допоможуть виокремити свою організацію серед інших. Також поділились досвідом, як збільшити охоплення аудиторії та обсяги продажу.

Таргетолог Владислав Коваленко проінформував студентів про способи ефективного просування продукції в соціальних мережах й наголосив  на тому, із чого починати свій шлях. Владислав наголосив на  таких аспектах: як влаштовані рекламні показники, як рахувати окупність, що впливає на результат.

«Для студентів таке спілкування є дуже корисним. Адже рекламники-практики, наші потенційні стейкхолдери, поділилися унікальними порадами з власного досвіду. А майбутні медійники отримали практичні «strilku» для своєї подальшої професійної роботи», – наголосила доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко.

Тетяна та Владислав також підготували практичне завдання. Студенти мали змогу умовно оформити сторінку вигаданого ними ресторану, а тренери проаналізували різні варіанти оформлення й зазначили помилки.  «Зустріч була дуже цікавою та продуктивною. Сподобалось, що вся інформація проілюстрована реальними прикладами. Я усвідомила, що створити свою справу можна і без великих коштів. Головне – мати бажання й підтримку», – поділилася враженнями студентка 2-ВБ курсу Віталіна Скороход.

Автор: студент 1-Ж курсу Денис Непогодьєв
Фото: студентка 2-PR курсу Наталія Бондар

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

19 Лютого, 2021
Студенти ЧНУ відвідали тренінг з військової журналістики

Тренінг «Військова журналістика: особливості роботи – від полігону до передової» відбувся у Черкаському національному університеті. Захід приурочений до Дня військового…

22 Січня, 2024
Студентка-медійниця візьме участь у програмі Еразмус+

Магістрантка ОП «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації» Юлія Сотула вирушить до Латвії в межах проєкту академічної мобільності у сфері вищої…

21 Вересня, 2020
10-кілометровий забіг подолали студенти разом із завідувачкою кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ

Майбутні журналісти, рекламники й піарники разом із завідувачкою кафедри взяли участь у легкоатлетичному забігу «Черкаська десятка», подолавши дистанцію в десять…

2 Вересня, 2021
Першокурсники відсвяткували День знань

Майже дві тисячі першокурсників Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького розпочали ювілейний навчальний рік 1 вересня зі святкування Дня знань….