Студенти-медійники дізнались, як заробити чверть мільйона

25 Квітня, 2023

Тренінг «Як заробити чверть мільйона гривень в Instagram» провели випускниця-піарниця Тетяна Завгородня й таргетолог Владислав Коваленко. Захід ініціювала кафедра журналістики, реклами та PR-технологій.

Спікери розповіли про створення інстаграм-сторінки, яка може охопити максимально широку аудиторію.

«Контент – це завжди тести. Як би глибоко ти не досліджував аудиторію, ніколи не вгадаєш її точну реакцію на продукт. Ми повинні постійно пробувати щось нове. Аби люди не йшли до конкурентів, треба весь час їх дивувати», – поділилася смм-фахівчиня диджитал-агенції повного циклу «Strilka» Тетяна Завгородня.

Спікери розповіли майбутнім  медійникам про основні правила та особливості оформлення сторінки в соціальній мережі «Інстаграм» і звернули увагу на фактори, які допоможуть виокремити свою організацію серед інших. Також поділились досвідом, як збільшити охоплення аудиторії та обсяги продажу.

Таргетолог Владислав Коваленко проінформував студентів про способи ефективного просування продукції в соціальних мережах й наголосив  на тому, із чого починати свій шлях. Владислав наголосив на  таких аспектах: як влаштовані рекламні показники, як рахувати окупність, що впливає на результат.

«Для студентів таке спілкування є дуже корисним. Адже рекламники-практики, наші потенційні стейкхолдери, поділилися унікальними порадами з власного досвіду. А майбутні медійники отримали практичні «strilku» для своєї подальшої професійної роботи», – наголосила доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко.

Тетяна та Владислав також підготували практичне завдання. Студенти мали змогу умовно оформити сторінку вигаданого ними ресторану, а тренери проаналізували різні варіанти оформлення й зазначили помилки.  «Зустріч була дуже цікавою та продуктивною. Сподобалось, що вся інформація проілюстрована реальними прикладами. Я усвідомила, що створити свою справу можна і без великих коштів. Головне – мати бажання й підтримку», – поділилася враженнями студентка 2-ВБ курсу Віталіна Скороход.

Автор: студент 1-Ж курсу Денис Непогодьєв
Фото: студентка 2-PR курсу Наталія Бондар

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

12 Грудня, 2024
Частіше жертвами булінгу стають ті діти, які вдома не мають права голосу.

У наступному інтервʼю з нашого циклу обговорюємо проблему булінгу серед дітей із дитячим психологом. Як виявити, що дитина страждає від…

27 Жовтня, 2019
Креатив і позитив: святкування Дня рекламника в ННІ УФСК

Майбутні акули рекламного бізнесу відзначили своє професійне свято. Захід відбувся 25 жовтня. Організаторами події виступили викладачі кафедри журналістики, реклами і…

24 Вересня, 2020
Піарники з агрохолдингу МХП зустрілися з майбутніми журналістами й рекламниками

Корпоративні видання підприємства «Урожай» та Благодійного фонду «МХП – Громаді» презентували сьогодні студентам-третьокурсникам кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного…

14 Листопада, 2015
Андрій Любка представив роман студентам Черкаського національного

Презентація нової книги «Карбід» відбулася в Художньому музеї 5 листопада, ─ повідомляє співзасновник МГО «Книжковий маестро», організатор заходу Людмила Фіть….