Студенти-медійники дізнались, як заробити чверть мільйона

25 Квітня, 2023

Тренінг «Як заробити чверть мільйона гривень в Instagram» провели випускниця-піарниця Тетяна Завгородня й таргетолог Владислав Коваленко. Захід ініціювала кафедра журналістики, реклами та PR-технологій.

Спікери розповіли про створення інстаграм-сторінки, яка може охопити максимально широку аудиторію.

«Контент – це завжди тести. Як би глибоко ти не досліджував аудиторію, ніколи не вгадаєш її точну реакцію на продукт. Ми повинні постійно пробувати щось нове. Аби люди не йшли до конкурентів, треба весь час їх дивувати», – поділилася смм-фахівчиня диджитал-агенції повного циклу «Strilka» Тетяна Завгородня.

Спікери розповіли майбутнім  медійникам про основні правила та особливості оформлення сторінки в соціальній мережі «Інстаграм» і звернули увагу на фактори, які допоможуть виокремити свою організацію серед інших. Також поділились досвідом, як збільшити охоплення аудиторії та обсяги продажу.

Таргетолог Владислав Коваленко проінформував студентів про способи ефективного просування продукції в соціальних мережах й наголосив  на тому, із чого починати свій шлях. Владислав наголосив на  таких аспектах: як влаштовані рекламні показники, як рахувати окупність, що впливає на результат.

«Для студентів таке спілкування є дуже корисним. Адже рекламники-практики, наші потенційні стейкхолдери, поділилися унікальними порадами з власного досвіду. А майбутні медійники отримали практичні «strilku» для своєї подальшої професійної роботи», – наголосила доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко.

Тетяна та Владислав також підготували практичне завдання. Студенти мали змогу умовно оформити сторінку вигаданого ними ресторану, а тренери проаналізували різні варіанти оформлення й зазначили помилки.  «Зустріч була дуже цікавою та продуктивною. Сподобалось, що вся інформація проілюстрована реальними прикладами. Я усвідомила, що створити свою справу можна і без великих коштів. Головне – мати бажання й підтримку», – поділилася враженнями студентка 2-ВБ курсу Віталіна Скороход.

Автор: студент 1-Ж курсу Денис Непогодьєв
Фото: студентка 2-PR курсу Наталія Бондар

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

20 Травня, 2021
Open Day проекту Erasmus+ DESTIN відбувся на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

День відкритих дверей проекту DESTIN «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм» відбувся на кафедрі журналістики,…

20 Вересня, 2021
Кафедра журналістики ЧНУ в межах міжнародного проєкту «DESTIN» отримала техніку

Кожен із 10 партнерів проєкту DESTIN «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм» отримав сучасне обладнання:…

20 Лютого, 2023
Ручками й пучками: студенти-медійники вивіряють свої скіли на журналістській практиці

Помітили, як суттєво за тиждень змінилося інформаційне поле на Черкащині? Це ж у студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ…

21 Грудня, 2015
Журналістський експеримент, або Черкаси грошам не вірять

  Блогосфера  – це складова засобів масової інформації, що може бути представлена як у текстовому, так і у відеоформаті. Хоча…