Студенти-журналісти та рекламники відвідали тренінг із медіаграмотності

24 Лютого, 2021

У межах проекту Erasmus+ DESTIN апробовано один із модулів онлайн-курсу з медіаграмотності «Медіавакцина».Під час тренінгу обговорювали різні види медіабрехні та способи їх розпізнавання. Захід передбачав два етапи, які відбулися 19 і 22 лютого 2021 року в Черкаському молодіжному ресурсному центрі.

Модераторами тренінгу було декілька експертів, кожен із них розповідав про конкретну галузь медіаграмотності й пропонував зіграти в гру, яка сприяла розумінню суті сказаного. Як зазначив один зі спікерів Артем Новіков, основною метою цього тренінгу було підвищення рівня освіченості учасників заходу щодо питань верифікації даних, ознайомити відвідувачів із такими поняттями, як фейк, маніпуляція та пропаганда, навчити ідентифікувати їх.  Артем радить ретельно перевіряти надійність джерела інформації, порівнювати висвітлення «підозрілих» новин на інших ресурсах, виявляти сфабриковані зображення. Це забезпечить підвищення рівня медіаграмотності.

Один з учасників тренінгу, Ярослав Дубовий, поділився своєю думкою про захід: «Мені сподобався тренінг, хоч попередньо я був налаштований скептично. Спочатку всі учасники взяли участь у грі з метою перевірки критичного мислення. Я посів п’яте місце, це досить непогано з огляду на те, що питання були пов’язані з різними темами, до того ж треба було відповісти за 10–15 секунд. Потім ми об’єдналися в групи по 5-6 осіб і виконували різні завдання, які навчають командної роботи, удосконалюють комунікативні навички, виробляють критичне мислення. Я вважаю, що кожен із нас отримав лише позитивні емоції та безцінний досвід. Справді, час пролетів непомітно, а головне – з користю».

Автор: Андрій Назаренко, студент 1-Ж курсу

 

Докладніше дивіться відеосюжет на YouTube-каналі кафедри журналістики, реклами та PR-технологій https://www.youtube.com/watch?v=YoBHxaf1to0

 

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

15 Листопада, 2015
Поговоримо но-новому?

Скільки годин на тиждень майбутній “бодібілдер клавіатури” має проводити за вивченням англійської? Чи не має взагалі? Може й дійсно, навіщо…

7 Червня, 2019
Студенти-журналісти написали свої перші розслідування

На кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій триває проект “Erasmus+”, спрямований на вдосконалення навчальних програм та їхнього змістового наповнення. – Адаптуючись…

2 Грудня, 2015
“Спротив геноциду”

Відкриття виставки «Спротив геноциду»,  присвяченої пам’яті жертв голодоморів, відбулося в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького 30 листопада. На стендах проілюстрована історія…

28 Листопада, 2019
Студенти-журналісти вчилися бути радійниками

Майстер-клас для майбутніх медійників відбувся наприкінці листопада. Ініціатором зустрічі стала доцент кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Наталія Ковтун. Про це…