Студенти-журналісти та рекламники відвідали тренінг із медіаграмотності

24 Лютого, 2021

У межах проекту Erasmus+ DESTIN апробовано один із модулів онлайн-курсу з медіаграмотності «Медіавакцина».Під час тренінгу обговорювали різні види медіабрехні та способи їх розпізнавання. Захід передбачав два етапи, які відбулися 19 і 22 лютого 2021 року в Черкаському молодіжному ресурсному центрі.

Модераторами тренінгу було декілька експертів, кожен із них розповідав про конкретну галузь медіаграмотності й пропонував зіграти в гру, яка сприяла розумінню суті сказаного. Як зазначив один зі спікерів Артем Новіков, основною метою цього тренінгу було підвищення рівня освіченості учасників заходу щодо питань верифікації даних, ознайомити відвідувачів із такими поняттями, як фейк, маніпуляція та пропаганда, навчити ідентифікувати їх.  Артем радить ретельно перевіряти надійність джерела інформації, порівнювати висвітлення «підозрілих» новин на інших ресурсах, виявляти сфабриковані зображення. Це забезпечить підвищення рівня медіаграмотності.

Один з учасників тренінгу, Ярослав Дубовий, поділився своєю думкою про захід: «Мені сподобався тренінг, хоч попередньо я був налаштований скептично. Спочатку всі учасники взяли участь у грі з метою перевірки критичного мислення. Я посів п’яте місце, це досить непогано з огляду на те, що питання були пов’язані з різними темами, до того ж треба було відповісти за 10–15 секунд. Потім ми об’єдналися в групи по 5-6 осіб і виконували різні завдання, які навчають командної роботи, удосконалюють комунікативні навички, виробляють критичне мислення. Я вважаю, що кожен із нас отримав лише позитивні емоції та безцінний досвід. Справді, час пролетів непомітно, а головне – з користю».

Автор: Андрій Назаренко, студент 1-Ж курсу

Редактор: Олеся Нестеренко, проєкт DESTIN

Докладніше дивіться відеосюжет на YouTube-каналі кафедри журналістики, реклами та PR-технологій https://www.youtube.com/watch?v=YoBHxaf1to0

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

18 Грудня, 2019
Студенти взяли участь в олімпіаді з журналістики

Перший етап  Всеукраїнської олімпіади із журналістики та реклами відбувався протягом двох днів – 9 та 13 грудня в ЧНУ ім….

21 Вересня, 2020
10-кілометровий забіг подолали студенти разом із завідувачкою кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ

Майбутні журналісти, рекламники й піарники разом із завідувачкою кафедри взяли участь у легкоатлетичному забігу «Черкаська десятка», подолавши дистанцію в десять…

25 Листопада, 2024
«Якщо дитина знатиме, що її не проігнорують, а допоможуть, то вона обов’язково прийде за поміччю»

Наступна наша історія в циклі авторських інтерв’ю – про шкільні роки, коли булінг залишався без належної уваги, а учні боялися…

2 Листопада, 2022
Як написати ефективний мотиваційний лист

Мотиваційний лист є одним із ключових елементів проходження на будь-який проєкт. Він дає змогу комісії дізнатися більше про вас та…