Сувенірна продукція як інструмент просування бренду організації

26 Квітня, 2024

Зустріч із фахівцями Черкаського обласного молодіжного ресурсного центру в межах курсу “Брендинг та іміджелогія” організувала доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Ольга Федоренко 24 квітня 2024 року.


Вони поділилися з медійниками магістратури та бакалаврату Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького власним досвідом створення сувенірної продукції для просування бренду організації.


Студенти почули чимало корисних порад і практичних прикладів від Миколи Максьоми, що був причетний до створення сувенірної продукції МРЦ, а нині є координатором опорного центру “Української освітньої платформи” та ГО “Ми є поруч”.


Ще одна спікерка, Наталія Неділько, провідна фахівчиня відділу молодіжної роботи та підтримки громадських ініціатив, презентувала діяльність МРЦ, розповіла про історію створення символіки організації та розповіла студентам про можливості, які вони надають черкаській молоді.


Наприкінці зустрічі найактивніші студенти отримали від спікерів пам’ятну сувенірну продукцію МРЦ — чашки із його логотипом і слоганом.

Про враження від заходу розповів магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації” Андрій Марченко

Автор: Юрій Шинкаренко, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”
Фото, відео: Богдан Нетудихатка, магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації”

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

22 Листопада, 2015
У Черкаському національному студентів-журналістів вчили створювати новини

Практичну лекцію із тележурналістики для майбутніх медійників Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького 20 листопада провела ведуча телеканалу «112 Україна»…

17 Жовтня, 2022
Портрети ідеального чоловіка та жінки

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Справжній чоловік будує кар’єру,…

15 Листопада, 2019
Журналісти та рекламники першого курсу стали «Акуленятами пера»

Спецоперація «Посвята» відбулась 14 листопада в ННІ української філології та соціальних комунікацій. Про це повідомляє наш кореспондент. Свято розпочалось із…

15 Березня, 2024
Нові можливості для співпраці кафедри журналістики, реклами та PR-технологій і ДСНС закріпили в меморандумі (ФОТО)

Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Черкаській області та Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького розвивають партнерські відносини….