Майбутні піарники Черкаського національного презентували книгу-комікс «Всесвіт Дюскотс»

12 Травня, 2023

Студенти-медійники 4-PR курсу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького провели пресконференцію, під час якої презентували книгу-комікс «Всесвіт Дюскотс».

Захід організовано у межах залікового завдання з дисципліни «Організація громадських та PR-заходів», яку викладає доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Олена Надточій. Подія проходила в аудиторіях кафедри. Засновники проєкту спробували не тільки зацікавити потенційних читачів новим продуктом, а й привернути увагу суспільства до проблем, що були порушені в процесі її створення, а саме показати світу, що війна досі триває, і що не варто стояти осторонь людських страждань.

Ініціатором створення такого видання стала громадська організація «Дюскотс», її керівник Максим Сергієнко розповів:

— Наша команда відбирала історії з-понад сотні надісланих розповідей. Сюди увійшли 19 історій реальних українців, які пережили повномасштабну війну.

Проєкт має доброчинну мету, пояснила менеджерка проєкту Діана Олійник:

— Ми хочемо спрямувати кошти на реабілітацію людей, які постраждали від війни. Також хочемо перекласти книгу англійською мовою, щоб якомога більше людей змогли її прочитати за межами України, щоб поширювати історії про те, що відбувається в Україні сьогодні.

На презентацію були запрошені представник черкаських медіа: «Суспільне», «ICTV» та «18000», що допомогло авторам книги презентувати ідею та мету їхнього проєкту ширшій аудиторії.

Своїми враженнями від складання заліку в «нестандартному» форматі поділилась ведуча заходу, студентка 4-PR курсу Діана Осейко:

— Для мене, ця подія стала чудовою нагодою зануритись в процес організації та створення івентів, а також застосувати отримані знання на практиці. Я вважаю, що висвітлення процедури створення книги-коміксу «Всесвіт Дюскотс» є досить цікавим і змістовним, адже вона беззаперечно буде корисною не лише для наших студентів, а й для соціуму загалом. Я сподіваюся, що подібні ініціативи будуть і надалі проводитися в майбутньому, оскільки вони сприятимуть підвищенню інтересу до професії та розвитку рекламної галузі.

Детальніше про цей захід дивіться у сюжеті  «Суспільне»:

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

12 Січня, 2020
Танець – спосіб життя

Говорити мовою тіла: майстер-клас від Діани Осейко Автор: Тетяна Мироненко, 2-М

9 Жовтня, 2024
Волонтерство під час Erasmus+: чому це цікаво і корисно

Волонтерство під час Erasmus+ — це більше, ніж просто додатковий досвід. Це спосіб зануритися в культуру іншої країни, подорожувати, щоб…

23 Жовтня, 2021
День рекламника відсвяткували в ННІ УФСК

Всеукраїнський день працівників рекламної сфери відзначили в Навчально-науковому інституті української філології та соціальних комунікацій. Кафедра журналістики, реклами і PR-технологій організувала…

20 Грудня, 2019
Аліна Котолуп: Часто зустрічаю Новий рік у поїзді, тому в мене він асоціюється з пакуванням валіз

Аліна Котолуп, студентка другого курсу спеціальності «Журналістика». 2019 рік був максимально продуктивним для особистісного становлення. Планує не зупинятися на досягнутому,…