Студенти Черкаського національного змагалися за звання найрозумнішого

29 Жовтня, 2015

Інтелектуальне змагання «Що? Де? Коли?» відбулося в науковій бібліотеці університету 15 жовтня.

KkLYVTEhWns

Вікторина мала 3 тури, у яких було по 10 запитань різної складності. У змаганні взяли участь 12 команд від інститутів університету. Перше місце виборола команда «ГАВ» ННІ економіки і права. Гру організували голова студентської ради Василь Дунаєвський та учасники черкаського осередку клубу «Що? Де? Коли?».

Голова черкаського осередку клубу «Що?Де?Коли?» Володимир Іванов зазначив: «Така вікторина в університеті відбувається вже втретє. Звичайно, ті, хто беруть участь вперше не змогли себе добре показати в грі. Для цього потрібно ретельно готуватися. Важливою є не лише ерудованість, а й логіка та вміння нестандартно мислити. Ми плануємо проводити такі змагання декілька разів на рік, щоб підвищити рівень обізнаності студентів».

l_yvwiroKlY

Микола Максьома, 2-Ж

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

5 Грудня, 2022
«Більше працюйте та комунікуйте з різними людьми – це зменшить дистанцію між реальністю й вашими мріями», – Андрій Вєков

«Організація іміджевих комунікацій у ФК «ЛНЗ» – такий тренінг провів для студентів-рекламників і піарників Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу…

19 Червня, 2024
Студенти-медійники вперше захищали кваліфікаційні проєкти в мерії (ФОТО)

Публічний захист випускних робіт студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького відбувся в Черкаській міській раді 19 червня….

18 Січня, 2024
ЗАПОЧАТКОВАНО ПРОФЕСІЙНІ КІНОВЕЧОРИ

Студенти-медійники провели «Професійний КІНОВЕЧІР», ініційований у межах Школи для викладачів від Слідство.Інфо. Студенти та викладачі мали змогу ознайомитися з документальним…

29 Жовтня, 2022
Гендерні стереотипи в українській телерекламі

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Сьогодні рекламу називають п’ятою…