Піарники з агрохолдингу МХП зустрілися з майбутніми журналістами й рекламниками

24 Вересня, 2020

Корпоративні видання підприємства «Урожай» та Благодійного фонду «МХП – Громаді» презентували сьогодні студентам-третьокурсникам кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Перед майбутніми журналістами та піарниками виступили фахівці зі зв’язків із громадськістю й пресою Наталія Каузак та Дмитро Руденко. Вони підготували майбутнім колегам презентацію про свою роботу в компанії та ознайомили з діяльністю агрохолдингу МХП і Благодійного фонду «МХП – Громаді».

Розповіли й про особливості створення корпоративних видань, їхню мету та функції для цільової аудиторії, роботу із засобами масової інформації, просування фейсбук-сторінок, розвиток корпоративної культури.

Також відповіли на запитання студентів про діяльність холдингу та Благодійного фонду. Наталія Каузак як колишня випускниця цього навчального закладу поділилася історією свого професійного зростання, зокрема тим, як можна з дипломом учителя отримати досвід коректора, редактора дитячої газети, кореспондента обласної газети, івент-менеджера, ведучої, фотографа, сценариста, дизайнера, піарника…

Порадила студентам охоче навчатися, пробувати себе в різних освітніх напрямах, бути сміливими, активними, амбітними й працелюбними. За словами студентки Аліни Котолуп, яка мріє бути журналісткою й працювати на телебаченні чи на радіо, такі зустрічі корисні насамперед тим, що чужий досвід часто може надихати та допомагати в роботі. Ознайомлення з корпоративними виданнями великого холдингу — це історія про те, як можна інформувати співробітників та ефективно доносити інформацію про компанію.

— Сьогоднішня зустріч, сподіваюся, була конструктивною, бо спільно ініціювали навчальну екскурсію на виробництво, де студенти зможуть побачити, чим живе компанія, написати невеликі замітки, підготувати стендапи, спробувати себе в піарі, — прокоментувала завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко.

Для ЧНУ, який віднедавна готує фахівців для агропромислового комплексу, агрохолдинг МХП цікавий із точки зору поєднання бізнесу, інвестицій і підготовки кадрів. Позитивним є те, що й наші журналісти розпочали налагоджувати співпрацю зі структурами МХП. Це неоціненний досвід і практика, — вважає в.о. ректора ЧНУ Олександр Черевко.

 

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

1 Березня, 2024
Студент-рекламник проходить стажування за кордоном

Медійник 3-PR курсу Денис Малюк з 1 березня в онлайн-форматі розпочав навчання в Гуманітарно-природничому університеті імені Яна Длугоша в Ченстохово,…

21 Лютого, 2023
День відкритих дверей: огляд освітніх можливостей та майстер-клас у телестудії.

День відкритих дверей для абітурієнтів відбувся в Навчально-науковому інституті української філології та соціальних комунікацій 18 лютого. Відвідувачі мали змогу ознайомитися…

11 Грудня, 2023
Воркшопи для вдосконалення української мови провела Тетяна Бондаренко

Інтерактивні зустрічі для співробітників ІТ-компанії «CHI Software» і для відвідувачів української біотехнологічної компанії «Біофарма» провела Тетяна Бондаренко, кандидатка філологічних наук,…

21 Вересня, 2020
10-кілометровий забіг подолали студенти разом із завідувачкою кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ

Майбутні журналісти, рекламники й піарники разом із завідувачкою кафедри взяли участь у легкоатлетичному забігу «Черкаська десятка», подолавши дистанцію в десять…