Піарники з агрохолдингу МХП зустрілися з майбутніми журналістами й рекламниками

24 Вересня, 2020

Корпоративні видання підприємства «Урожай» та Благодійного фонду «МХП – Громаді» презентували сьогодні студентам-третьокурсникам кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Перед майбутніми журналістами та піарниками виступили фахівці зі зв’язків із громадськістю й пресою Наталія Каузак та Дмитро Руденко. Вони підготували майбутнім колегам презентацію про свою роботу в компанії та ознайомили з діяльністю агрохолдингу МХП і Благодійного фонду «МХП – Громаді».

Розповіли й про особливості створення корпоративних видань, їхню мету та функції для цільової аудиторії, роботу із засобами масової інформації, просування фейсбук-сторінок, розвиток корпоративної культури.

Також відповіли на запитання студентів про діяльність холдингу та Благодійного фонду. Наталія Каузак як колишня випускниця цього навчального закладу поділилася історією свого професійного зростання, зокрема тим, як можна з дипломом учителя отримати досвід коректора, редактора дитячої газети, кореспондента обласної газети, івент-менеджера, ведучої, фотографа, сценариста, дизайнера, піарника…

Порадила студентам охоче навчатися, пробувати себе в різних освітніх напрямах, бути сміливими, активними, амбітними й працелюбними. За словами студентки Аліни Котолуп, яка мріє бути журналісткою й працювати на телебаченні чи на радіо, такі зустрічі корисні насамперед тим, що чужий досвід часто може надихати та допомагати в роботі. Ознайомлення з корпоративними виданнями великого холдингу — це історія про те, як можна інформувати співробітників та ефективно доносити інформацію про компанію.

— Сьогоднішня зустріч, сподіваюся, була конструктивною, бо спільно ініціювали навчальну екскурсію на виробництво, де студенти зможуть побачити, чим живе компанія, написати невеликі замітки, підготувати стендапи, спробувати себе в піарі, — прокоментувала завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко.

Для ЧНУ, який віднедавна готує фахівців для агропромислового комплексу, агрохолдинг МХП цікавий із точки зору поєднання бізнесу, інвестицій і підготовки кадрів. Позитивним є те, що й наші журналісти розпочали налагоджувати співпрацю зі структурами МХП. Це неоціненний досвід і практика, — вважає в.о. ректора ЧНУ Олександр Черевко.

 

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

29 Жовтня, 2022
Гендерні стереотипи в українській телерекламі

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Сьогодні рекламу називають п’ятою…

1 Жовтня, 2020
Теми кваліфікаційних робіт за 2020-2021 н.р.

До вашої уваги – теми кваліфікаційних робіт ОС “Бакалавр” спеціальності 061 “Журналістика”

29 Березня, 2024
Студенти-медійники переймали досвід роботи з базами даних від «Слідство.Інфо»

Вебінар для майбутніх медійників про основи роботи з відкритими даними  провела журналістка «Слідство.Інфо» Яніна Корнієнко. Зустріч організувала кафедра журналістики, реклами…

17 Листопада, 2023
Сайт-візитівку студентського радіо презентували на кафедрі журналістики

Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького продемонструвала сайт-візитівку студентського «Радіо ЧНУ» в День працівників радіо,…