Викладачі журналістики запитали в студентів про переваги та недоліки навчання

8 Травня, 2019

У межах проекту «Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism» («DESTIN») («Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм»)» проведено опитування студентів, які навчаються за спеціальністю журналістика.

За словами завідувачки кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяни Бондаренко, таке опитування має на меті дізнатися думку студентів про якість викладання навчальних дисциплін, їхнє змістове наповнення, про співвідношення теоретичного й практичного складників. У межах проекту опитано близько 100 студентів. Опитування проведено за допомогою «Google Form». Опрацювання результатів дасть змогу виявити недоліки та переваги журналістської освіти, які зазначають майбутні медійники, окреслити шляхи вдосконалення викладання, а також зміни навчальних планів відповідно до сучасних медійних реалій.

Зокрема, студенти відповіли на такі запитання:

– Навчання за програмою більш теоретичне чи практичне?

– Яким має бути навчання за програмою?

– Під час Вашого навчання приблизно скільки годин у середньому ви навчаєтеся?

– Чи є у Вас дисципліни за вибором?

– На вашу думку, чи дає навчання за програмою можливість розвивати особисті інтереси та здібності?

– Якими, на Вашу думку, є ресурси для навчання в цілому (книжки, обладнання, приміщення)?

– Якою є система оцінювання в цілому та чи чіткі ці критерії?

–  Чи належним чином оцінюють Ваші компетенції, які найбільше необхідні для роботи у сфері журналістики?

– Окрім отримання балів, чи маєте ви зворотній зв’язок із викладачем щодо оцінювання й покращення Вашої роботи?

– Які зміни до програми, за якою зараз навчаєтесь, Ви б найбільше хотіли внести? тощо.  

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

21 Грудня, 2015
Журналістський експеримент, або Черкаси грошам не вірять

  Блогосфера  – це складова засобів масової інформації, що може бути представлена як у текстовому, так і у відеоформаті. Хоча…

24 Вересня, 2020
Піарники з агрохолдингу МХП зустрілися з майбутніми журналістами й рекламниками

Корпоративні видання підприємства «Урожай» та Благодійного фонду «МХП – Громаді» презентували сьогодні студентам-третьокурсникам кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного…

8 Травня, 2019
Викладачі журналістики запитали випускників і роботодавців про якість медійної освіти

У межах проекту «Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism» («DESTIN») («Журналістська освіта задля демократії в…

30 Грудня, 2019
Флешмоби за участі рятувальників

Рятувальники завжди охоче долучаються до всеукраїнських і світових акцій, які дають змогу привернути увагу суспільства до важливих тем, та до…