Воркшоп із медіаграмотності провели магістранти для студентів-журналістів, рекламників і PR-ників

11 Грудня, 2019

Навчальний інтенсив «Медіаграмотність — складник фахової компетентності журналіста» для студентів і викладачів ННІ УФСК провели магістранти кафедри журналістики Віталій Аністратенко (досвід роботи — тележурналіст «UA: Черкаси», ТРК «Україна») та Юрій Олійник (досвід — журналіст ТРК «Вікка», медіаексперт-фрилансер). Захід організувала кафедра журналістики, реклами та PR-технологій у межах Тижня захисту прав людини в медіа.

Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри, так прокоментувала захід:

— Наші магістранти сьогодні зосередили свої зусилля, аби поділитися знаннями, що їх опанували, працюючи на регіональних і всеукраїнських телеканалах. Знання з медіаграмотності потрібні не лише фахівцям, а й усім громадянам України, які мають навчитися усвідомлено споживати інформацію, розрізняти правдиві та фейкові новини, пропаганду, приховану рекламу тощо.

Захід розпочався зі вступного слова спікерів, які наголосили на тому, що медіаграмотність — частина життя сучасного журналіста.

— Медіаграмотність — результат медіаосвіти та один із найважливіших складників підкованості журналіста. Вона дає змогу не лише медійникам, а й звичайним споживачам інформації критично оцінювати та аналізувати весь контент, що доходить до них, осмислювати його, бачити там правду, розпізнавати фейки, самостійно їх тлумачити й не поширювати далі. Такі заходи ми проводимо, аби наші молодші колеги точно знали, де ними можуть зманіпулювати, та вміли від цього абстрагуватися, – каже Юрій Олійник.

Під час воркшопу обговорили сутність поняття «медіаграмотність», законодавче регулювання інформаційної безпеки та рівень медіаграмотності українського суспільства. Особливе зацікавлення викликали питання щодо використання мережевих ресурсів про спростування фейків і програм, де можна перевірити свою медійну грамотність: «StоpFake», «Fake off», «Mediasapiens» та ін. Жваво обговорили телевізійні проєкти для викриття неправдивої інформації («Агенція медійної безпеки», «Ісландія»).

Завершився захід переглядом тематичних роликів і фрагментів телепрограм та практичними завданнями, завдяки яким аудиторія змогла відпрацювати отримані на інтенсиві знання.

— Воркшопи — чудова можливість поглибити свої знання, поспілкуватися зі старшокурсниками, які мають практичний досвід. Ми, як майбутні медійники, просто мусимо бути медіаграмотними, тому тема навчального інтенсиву була як ніколи актуальною для мене. Я поспілкувалася з розумними, а що найголовніше, медіаосвіченими людьми та з користю провела час. Точно знаю, що знання, які отримала сьогодні, знадобляться мені в майбутньому, — коментує захід Юлія Шаповал, студентка 3-PR курсу.


Авторка: Тетяна Завгородня, студентка-рекламниця й PR-ниця ІІІ курсу ННІ УФСК

     Фото:  Руслана Костенко, 3-Ж

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

9 Листопада, 2019
Студенти-журналісти зустрілися з ведучими “Доброго ранку, Черкащино”

Телевізійниці «UA: Черкаси» Тетяна Зозуля та Вікторія Скубацька поділилися досвідом роботи в прямому ефірі ранкового шоу зі студентами-журналістами третього курсу…

23 Вересня, 2022
Майбутні видавці відвідали музей книги

Студенти 2 і 3 курсів спеціальності «Видавничий бізнес, редагування і медіадизайн» побували в Музеї історії університетської книги у науковій бібліотеці…

28 Березня, 2024
Лекцію-тренінг із медіаграмотності для вчителів провела викладачка Світлана Коваль

Захід відбувся 27 березня в загальноосвітній школі №15 м. Черкаси в межах  проведення педагогічної ради “Оптимізація безпеки освітнього процесу в…

12 Жовтня, 2022
Гендерно стереотипізовані образи в рекламі: куди звертатися та як виявити?

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Гендерні стереотипи – це?…