Світлана Коваль пройшла «Марафон фактчекінгу»

17 Травня, 2024

Старша викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького Світлана Коваль стала учасницею «Марафону фактчекінгу». Захід проходив у Києві 14 та 15 травня, організатором стала ГО «Інтерньюз-Україна».

Марафон передбачає участь регіональних журналістів в офлайн та онлайн тренінгах. Після успішного завершення навчання журналісти зможуть взяти участь у конкурсі стипендій на створення матеріалів за менторської підтримки.

У перший день марафону учасники та учасниці ознайомилися з основними викликами та загрозами для фактчекерів, принципами спростування фейків, а також джерелами й інструменти для фактчекінгу. Тренінг проводив Кирило Перевощиков, головний редактор проєкту VoxCheck громадської організації «Вокс Україна». Спікер запропонував реальні кейси для перевірки фактів.

Протягом другого дня Оксана Мороз, засновниця волонтерської ініціативи «Як не стати овочем», авторка і ведуча радіо-/телепрограм з інфогігієни, докладно пояснила, як маніпулюють у цифровому світі (у соцмережах «Telegram», «ТікТок»,» YouTube» та «Google», у Вікіпедії.) та як змінюють наше мислення та поведінку. Учасники самостійно пропонували та пітчили теми для публікацій про актуальні питання, щодо яких у медіа та соцмережах поширюють маніпуляції: мобілізація, «Майдан-3», «ухилянти» тощо.

  • Тренінг був динамічним, багато цікавого та нового матеріалу. Сподобалося, що спікери не тільки подавали теорію, але й запропонували багато активних вправ для учасників і учасниць. Зокрема, на розрізнення правдивих та фейкових новин,  а також обговорення актуальних медіакейсів. Взяла для себе багато корисного для впровадження у викладання. Чекаю продовження марафону, впевнена, що онлайнова частина буде такою ж продуктивною, — зауважила Світлана Коваль.

Авторка: Ольга Ярмолич, студентка 2-Ж курсу
Фото: Світлана Коваль

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

19 Лютого, 2020
ХХІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ “РОДЗИНКА”

Шановні студенти, аспіранти, викладачі!   ЗАПРОШУЄМО Вас узяти участь у роботі  XХІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених   „Актуальні проблеми…

21 Грудня, 2015
Студенти-журналісти відзняли рекламу

Студенти 3-Ж курсу приміряли ролі режисерів, операторів та акторів для зйомки реклами напряму підготовки “журналістика” Черкаського національного університету імені Богдана…

12 Жовтня, 2022
Гендерно стереотипізовані образи в рекламі: куди звертатися та як виявити?

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Гендерні стереотипи – це?…

29 Грудня, 2019
Єва Кравчук: Новий рік – це як понеділок, як чистий листок, із якого можна почати все спочатку

 Єва Кравчук, студентка-магістрантка першого курсу спеціальності «Журналістика (Медіакомунікації)». 2019 рік був для неї багатим на втілення мрій, насиченим і переломним….