Виграли грант й оплатили власне навчання

2 Вересня, 2022

Студентки спеціальності «Журналістика», освітньої програми «Реклама та PR у медіагалузі», а також ОП «Медіакомунікації» стали переможницями проєкту «Scholarship» від «SEOquick». Учасники повинні були написати дослідження на тему інтернет-реклами (маркетингу).

Перше місце (грант – 9 тис. гривень) посіла Каріна Нездолій, студентка 2 курсу; 2 місце (грант – 6 тис.) – магістрантка Тетяна Завгородня; 3 місце (3 тис.) – Катерина Бондаренко, яка навчається на 3 курсі.

Мета проєкту: допомогти студентам з оплатою навчання та реалізацією своїх професійних навичок.

Організатори наголошували на тому, що допомога талановитим студентам надзвичайно важлива: «Ми також були студентами, пройшли тернистий шлях навчання. Нам не треба розповідати, що студентам надзвичайно важко заробити гроші, не маючи практичного досвіду. Програма допомоги «Scholarship» досить популярна у світі. Сьогодні ми інвестуємо в цю програму, щоб допомогти талановитій молоді України».

«Я вже 4 роки працюю у сфері маркетингу, а тому подумала, що участь у проєкті стане для мене цікавою пригодою. І не прогадала, перемогла. Вдячна кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій за отримані знання, що допомогли написати гідно роботу. Особисто дякую завідувачці Тетяні Бондаренко за те, що завжди шукає такі можливості для студентів, інформує про них та сприяє участі в проєктах. Щиро скажу, що дуже приємно за свої наукові дослідження отримувати не тільки гарні бали, а й кошти», – зазначила Тетяна Завгородня.

«Ми завжди дуже радіємо успіхам студентів, зокрема й фінансовим. Зараз особливо складно студентам та їхнім батькам заробляти кошти на оплату навчання. За спеціальністю «Журналістика» навчається більшість студентів-платників. Водночас саме в цій сфері є додаткові можливості для розвитку й реалізації. Університет сприяє в пошуку таких ресурсів, а ми, викладачі, оперативно підхоплюємо ідеї та втілюємо їх разом зі студентами», – зауважила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

1 Червня, 2022
Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій на рік стала членом Європейської асоціації викладачів журналістики

Для українських ЗВО, учасників проєкту DESTIN, членство в EJTA відкриває доступ до ресурсів та до участі в заходах Європейської асоціації…

17 Жовтня, 2022
Портрети ідеального чоловіка та жінки

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Справжній чоловік будує кар’єру,…

5 Грудня, 2022
«Більше працюйте та комунікуйте з різними людьми – це зменшить дистанцію між реальністю й вашими мріями», – Андрій Вєков

«Організація іміджевих комунікацій у ФК «ЛНЗ» – такий тренінг провів для студентів-рекламників і піарників Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу…

6 Червня, 2024
День журналіста відзначили студенти-медійники та викладачі ЧНУ (ФОТО)

Медіаактивності до Дня журналіста відбулися на Університетській площі 6 червня. Ініціювала захід кафедра журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету…