Студенти-медійники відвідали навчальну екскурсію до плазмоцентру  «Biopharma Plasma»

22 Вересня, 2025

Журналістам та піарникикам першого курсу про діяльність донорського центру служби крові розповіла Аліна Костенко – фахівчиня зі зв’язків із громадськістю та пресою ТОВ «ЦСК «Біофарма Плазма» м. Черкаси, студентка-магістрантка. Захід організувала кафедра журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Богдана Хмельницького  22 вересня.

«Ми залучаємо донорів та шукаємо партнерів для збільшення й просування донорского руху в Черкасах. Щоб донорський рух став популярним та більш відомим, потрібно залучити якомога більше учасників у місті. Адже кожна людина, яка стає донором, допомагає рятувати життя людей, які цього дуже потребують», – зазначила Аліна Костенко.

Під час екскурсії студенти дізналися, як  відбувається процес донації плазми, ознайомилися з анкетою для донорів та правилами підготовки до донації, оглянули основні приміщення плазмоцентру – від зон зберігання крові до місць, де перебувають донори та облаштовані кімнати відпочинку. Аліна наголосила, що лабораторне відділення оснащене новим сучасним обладнанням, яке забезпечує якість та безпеку процедури.

Медійники мали змогу поспілкуватися з фахівцями центру, побачити процес ізсередини та зрозуміти, чому донорство рятує тисячі життів щодня. Окрім цього, учасники пройшли тест на знання про донорство. Наприкінці екскурсії студенти отримали браслети на згадку.

«Сьогодні ознайомилася з роботою плазмоцентру в Черкасах. Було цікаво побачити, як організований процес донорства та наскільки серйозно ставляться до безпеки та комфорту донорів. Екскурсія була цікава, все показали та пояснили – від того, хто може стати донором, до того, як проходить донація плазми. Особливо круто було проходити тест і перевіряти, наскільки ти готовий допомагати іншим. Враження позитивні, а знання, безперечно, корисні!», – прокоментувала студентка 1-PR курсу Катерина Зубалій.

Між кафедрою журналістики, реклами та PR-технологій і плазмоцентром «Biopharma Plasma» діє угода про співпрацю – вона ефективна й відкриває простір для численних спільних проєктів.

Більш докладно – у відео: https://www.instagram.com/reel/DO8bmgjiKYO/?igsh=ZWpzOGJ2ZXk1cHpi

Автор: студентка 2-PR курсу Віталіна Левченко, студентка 1-PR курсу Вікторія Бумар

Фото, відео: магістрантка 2 курсу ОП «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації» Тетяна Пасічна, студентка 2-PR курсу Віталіна Левченко

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

5 Грудня, 2022
«Більше працюйте та комунікуйте з різними людьми – це зменшить дистанцію між реальністю й вашими мріями», – Андрій Вєков

«Організація іміджевих комунікацій у ФК «ЛНЗ» – такий тренінг провів для студентів-рекламників і піарників Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу…

26 Грудня, 2019
Безпечне святкування Нового Року й Різдва Христового

На порозі новорічно-різдвяні свята, які приносять радість і позитивні емоції від спілкування з близькими людьми. Пожежній безпеці ялинки варто приділити…

10 Січня, 2020
Ведуча за покликанням

Анна Харченко вміє дарувати настрій і радість своїм глядачам Автор: Тетяна Мироненко, 2-М

7 Червня, 2025
У ЧНУ відзначили День журналіста благодійним шоу талантів

Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відзначила День журналіста під знаком благодійності, організувавши шоу талантів…