«Більше працюйте та комунікуйте з різними людьми – це зменшить дистанцію між реальністю й вашими мріями», – Андрій Вєков

5 Грудня, 2022

«Організація іміджевих комунікацій у ФК «ЛНЗ» – такий тренінг провів для студентів-рекламників і піарників Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу футбольного клубу.

Для формування іміджу всі організації намагаються вдаватися до рекламних інструментів. Таку активну іміджеву діяльність провадить і ФК «ЛНЗ» – український футбольний клуб із міста Черкаси, що заснований у 2006 році. Нині входить до Першої ліги.

У місті, як і загалом в Україні, багато хто вже знає ФК «ЛНЗ». Це результат позиціювання клубу в інформаційному просторі: зовнішня реклама, проведення івентів, виготовлення мерчу, спілкування з фанами, доброчинні заходи, тренування дітей, соціальні мережі та ін.

Андрій Вєков розповів студентам, із чого починати рекламну діяльність, із ким домовлятися про розміщення, як реагувати на події та створювати ситуативну рекламу, як працювати контент-мейкером, щоб відео залітало в рекомендації.  

«Аудиторія студентів – топ! Приємно, що в них є відчуття часу та зацікавлення. Я б ще порадив бути завжди ініціативними. Ви не будете нікому потрібні, якщо чекатимете, що хтось прийде та візьме вас на роботу. Варто зрозуміти нішу, у якій ви хочете розвиватися. Тож ініціатива, бажання працювати й розвиватися – запорука успіху», – зазначив Андрій Вєков.

«Круто дізнаватися про досвід тих, хто вчився у твоєму університеті раніше, а зараз уже працює. Цікаво було порівняти інструменти налагодження комунікації в теорії й на практиці. Я стежу за ФК «ЛНЗ», подобається не тільки їхній футбол, а й той контент, який вони створюють у соцмережах», – розповів Антон Кравченко, першокурсник.

«Не кожен може провести тренінг так, щоб його було цікаво слухати. Мені сподобалося, що Андрій зумів тримати нашу увагу, ставив нам живі запитання. Я б сказала, що в цій зустрічі був сенс, багато інтерактиву та людських емоцій. Ще й проговорили можливості для практики в пресслужбі клубу», – зауважила Наталія Бондар, другокурсниця-піарниця.

«Завдяки зустрічам із нашими випускниками, ми постійно оновлюємо свої знання, отримуємо нові можливості, щоб відчувати реальний світ та інтегрувати його в освітній процес. Спеціальність «Реклама та PR у медіагалузі» завжди буде запотребуваною. Якщо ви стратегічно правильно й професійно не розповідаєте про свою діяльність, навряд чи зможете стати впізнаваним, успішним і прибутковим. Андрій поділився цінним досвідом і про локаційні особливості розміщення реклами, і про залучення інфлюенсерів, і про івенти, що організовує ФК «ЛНЗ». Звичайно, такі зустрічі – ще й тепла нагода згадати студентські роки, усміхнутися, навіть згадати правила, колоквіуми, заліки й іспити», – зауважила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Докладніше – дивіться в сюжеті СтудТБ ЧНУ ім. Б. Хмельницького

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

21 Грудня, 2015
Журналістський експеримент, або Черкаси грошам не вірять

  Блогосфера  – це складова засобів масової інформації, що може бути представлена як у текстовому, так і у відеоформаті. Хоча…

7 Жовтня, 2020
Теми курсових робіт 2020-2021 н.р.

До вашої уваги – теми курсових робіт студентів спеціальності “Журналістика” на 2020-2021 н.р.

18 Листопада, 2024
Опитування

Анкета для здобувачів вищої освіти про рівень задоволеності освітнім процесом за освітньою програмою 061 “Журналістика” https://docs.google.com/forms/d/1Lc5TpT49ixs76MjVBTdGID1HkHG-lzFqAhCQiOHzMsA/edit Анкета для здобувачів вищої…

8 Травня, 2023
Мати загиблого «азовця», студента ННІ УФСК, передала прапор, картину та рушник міському голові Черкас

Черкащанка Оксана Коцуконь, син якої, студент Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, Олександр Коцуконь загинув під час оборони українського Маріуполя,…