Викладачі кафедри журналістики, реклами та PR-технологій навчали медіаграмотності слухачів Університету третього віку

5 Листопада, 2024

Тетяна Бондаренко та Світлана Коваль провели інтерактивне заняття з боротьби з дезінформацією та маніпуляцією. Захід відбувся в 1 НК Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького 4 листопада. 

«Вік не повинен стишувати освітні амбіції людей та закривати доступ до всього нового й модерного. Тренінг допоможе слухачам та слухачкам Університету третього віку розібратися у світі дезінформації, а також дасть конкретні інструменти для боротьби з ІПСО, яку проводить ворог проти нашої країни», — звернулась до присутніх завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко.

Подібні уроки з медіаграмотності проводили минулого року в школах міста. Наразі з’явилася змога порівняти рівень сприйняття інформації серед молоді та старшого покоління.

Під час уроку присутні вчилися відрізняти реальні зображення від згенерованих ШІ та дізнавалися про таке поняття як «медіаграмотність». 

Учасники тренінгу поповнили свій словник такими поняттями, як дезінформація, маніпуляція фактами, фейк, пропаганда, прихована реклама, клікбейт, цензура та зіграли в гру, навчившись знаходити ці поняття в публікаціях медіа. 

Під час заняття навчилися відрізняти факт від судження та правильно верифікувати інформацію, дізналися, як не стати жертвою фішингу та інших видів шахрайств в інтернет-просторі та ознайомилися з переліком «білих медіа».

Обговорили також правила споживання новин у месенджерах, зокрема в телеграмі. Слухачів лекції навчили встановлювати двофакторну автентифікацію, аби посилити захист особистої інформації. Учасники тренінгу також навчилися аналізувати чутки та відокремлювати правду від дезінформації. 

Тетяна Бондаренко та Світлана Коваль пояснили присутнім, чому не можна брати участь у розважальних, проте небезпечних опитуваннях.

«Усе, що ви робите в мережі, залишає свій слід, тому будьте обачні під час споживання та поширення контенту», — додала старший викладач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Світлана Коваль.

Підсумовуючи, спікери та слухачі визначили основні кроки до медіаграмотності.

Учасники тренінгу поділилися, що завдяки навчанню дізналися, як правильно поширювати новини та розрізняти фейк від правди, подякували за отриманий досвід та запевнили, що тепер будуть більш уважно споживати контент.

«Тренінг із медіаграмотності вважаю актуальним. Нам варто розуміти, що треба сприймати як факт, а де є фейк або маніпуляція чи інша інформація. Тому медіаграмотність і в побуті, і професійній діяльності, я вважаю, відіграє свою роль», — поділилась враженнями слухачка Університету третього віку, голова Правління ГО «КолоОбіг» Світлана Бєляєва.

Міська програма “Університет третього віку” Територіального центру надання соціальних послуг м.Черкаси за підтримки міського голови Анатолія Бондаренка

Автор: студентка 3-Ж курсу Ольга Ярмолич.

Фото: студентка 1-Ж курсу Анна Куюмджи.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

11 Грудня, 2023
Воркшопи для вдосконалення української мови провела Тетяна Бондаренко

Інтерактивні зустрічі для співробітників ІТ-компанії «CHI Software» і для відвідувачів української біотехнологічної компанії «Біофарма» провела Тетяна Бондаренко, кандидатка філологічних наук,…

3 Жовтня, 2022
Фотовиставка на вшанування пам’яті Героїв-Азовців відбулась у Черкасах

Родини полеглих бійців полку «Азов» організували патріотичний захід 1 жовтня у ТРЦ «Хрещатик-Сіті». Вшанувати пам’ять загиблих героїв прийшли черкащани, військові….

14 Вересня, 2021
Щорічний Олімпійський урок організували для студентів ЧНУ

Студенти та викладачі всіх навчально-наукових інститутів і факультетів Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького взяли участь у щорічному Олімпійському уроці….

22 Березня, 2024
Як стати успішним фрилансером на міжнародній платформі “Upwork”

Про особливості платформи “Upwork” та як знайти роботу на фрилансі розповідає студент-магістрант ОП “Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації” Юрій Шинкаренко…