Майбутні фахівці з реклами та PR Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького зустрілися з Ольгою Кравт і Світланою Темненко, працівницями рекламної агенції. Зустріч відбулася в межах підготовки студентів до навчальної практики.
У ході невимушеної бесіди рекламники другого та третього курсів, їхні викладачі та фахівці агенції розповіли одне одному про те, що кожен очікує від чергової практики та чого хоче навчитися.
– Неймовірно рада, що прийшла до студентів-рекламників Черкаського національного. Дякую за запрошення! Є якості, які б я хотіла розвивати в людях, що прийдуть до нас на практику. Це ініціативність і постійна генерація нових ідей. Мені б хотілося, аби після практики вони навчилися бути саме такими. Ще один важливий складник практики – уміння бути самостійними. В університеті в студентів завжди є викладачі, які допоможуть і розкажуть про те, що, як і де краще зробити. На роботі ж такого немає, саме тому після практики вони мають навчитися самостійно ухвалювати ті чи ті рішення. Але найважливіше, чого їх хочеться навчити – уміння комунікувати, бо це ж один із основних складників роботи рекламника, – зауважила засновниця агенції Ольга Кравт.
Після цікавої розмови із фахівцями агенції «Промо Люди» студенти мали змогу у формі гри дослідити основні правила успішної комунікації. Зокрема пограли у «Бренд-генератор» та дослідили кола Ейлера.
– Мені сподобалася зустріч. Було дуже пізнавально. Заходи такого формату – це щось нове, оригінальне, це пізнання й розвиток. Такі тренінги – можливість на практиці застосувати те, що ми так ретельно вивчали теоретично, – Ангеліна Лисак, студентка 2-PR.
Завершився захід на позитивній ноті, усмішками, жартами та, звісно ж, спільними світлинами.
Автори: Тетяна Завгородня та Юлія Шаповал, 3-PR
Фото: Юлія Канцуренко, 2-PR
Залишити відповідь