Як правильно розподіляти свій час

21 Грудня, 2015

Щоранку людина прокидається з  уже готовим планом дій на весь день, але ніколи не буде впевнена чи встигне заплановане виконати. Розуміючи те, що не може контролювати  час  вона намагається зробити все за коротший термін, але на жаль все встигнути не можливо і після маленької невдачі приходить відчуття великої поразки, що сповільнює її рух, спалюючи дорогоцінні хвилини. Я також не виключення із правил, а тому після кожної невдачі намагаюся розібратися в причинах, що я зробила не так і чому не встигла, замість того, щоб виконувати поставлені завдання наперед.  

Мабуть кожен може згадати друга чи родича, який запланував цілий бенкет на свято та ще й сам намагався надути кульки і організувати розваги. Чи все йому вдалося? Звичайно, існують ті, що все ж встигають, але більшість просто потерпають від невдач: справа або зроблена погано, або ж не виконана зовсім.

Розуміючи всю важливість питання, я вирішила з’ясувати, чому ж ми нічого не встигаємо і проблема сама повстала перед очима: ми не вміємо планувати свій час.

Встановлено, що на виконання 80 відсотків всього обсягу роботи затрачається не більш, ніж 20 відсотків робочого часу. Решту часу з’їдає так звана рутина. А отже встигати все цілком можливо, потрібно лише знати кілька правил, як правильно планувати свій час.

Проведений на телеканалі «1+1» репортаж «Тайм-менеджмент свого життя: поради глядачам “Сніданку з 1+1” дає бізнес-тренер Артем Золотар» допоможе правильно розподілити справи, щоб виконати все заплановане.

Перш за все, потрібно розділити всі справи на 4 групи:

  1. Важливі і термінові справи.
  2. Важливі і нетермінові справи
  3. Неважливі, але термінові справи.
  4. Неважливі і нетермінові справи.

Зробити це буде не легко, адже кожна справа завжди буде здаватися найважливішою, але розставивши свої пріоритети ви зможете стимулювати себе до їхнього виконання.

Крім того, Артем Золотар зазначає також, що важливо також розділити завдання на «Я хочу», «Я можу» і «Я мушу» Які також будуть впливати на створення майбутнього плану.

Психологи ж радять такий перелік способів економії часу:

– точне визначення цілей, зосередженість на головному;

– створення стимулів;

– встановлення термінів;

– вміння говорити “ні”;

– контроль часу використання телефону та інтернету;

– ведення нотаток;

Всі ці поради допоможуть контролювати вільний час. Звикнути до такого розпорядку дня, до установленого плану одразу буде нелегко, але ви й самі згодом зрозумієте, що колись сказана фраза «Час втікає, ніби вода крізь пальці» більше не стосується вас.

 

Альона Дудник



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи: