В опитування журналістів практиків нашого університету ми дізналися про основні труднощі роботи журналіста на телебаченні.
Галина Мазур, редактор телебачення
Щодо основних труднощів, перш за все – дуже важко знайти гостей. Я веду програму більше року і всі мої ресурси вже вичерпані, тож іноді вдаюся до того, що чіпляюся до жінки з собакою, що іде по вулиці, і таким чином в мене з’являються герої моєї програми. Також, важкість полягає у тому, що техніка, часом, не справляється на 100% та виходить брак по звуку або брак по відео,і треба все переписувати. Також проблеми можуть виникнути з петличкою або мікрофоном. Ще складність у тому, що режисери, або оператори не завжди відповідально ставляться до своєї роботи. Чомусь всі думають, що відповідальність за якість програми несе саме журналіст, хоча насправді це командна робота.
Кучеренко Юлія, редактор телебачення
Труднощі роботи полягають, насамперед, у тому, що на телебаченні працює не лише журналіст. Для того, щоб програма вийшла в ефір потрібна команда, яка якісно виконує свою роботу. Не менш важливо, щоб команда мала бажання її робити. На жаль, якісно робити хочуть не всі. Також, труднощі в тому, що не завжди вдається знайти людей, які захочуть тобі дати інтерв’ю.
Ольга Мацканіч, редактор телебачення
Регіональний редактор телебачення виконує дуже багато роботи. Я, в основному, працюю в студії, тому найбільша моя складність це те, що потрібно знайти героя програми. В мене три ефіри на тиждень і це достатньо багато. На кожен ефір потрібно знайти, як мінімум одного-двох гостей, які змогли б зі мною поговорити про щось цікаве.
Віта Кавун, редактор телебачення
Основна складність роботи полягає в тому, що на будь-якому етапі створення інформаційного матеріалу може статися помилка. Над сюжетом працює кілька людей, – це журналіст, оператор, керівник відділу. Тобто, якщо оператор зніме гарне відео, а журналіст полінується написати цікавий сценарій, відповідно нічого цікавого не вийде.
Автор – Валентина Лозова
Залишити відповідь