Студенти-рекламники 3 курсу та магістранти кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького в межах курсів «Соціальна реклама» та «Івент-технології» відвідали навчальну екскурсію до плазмоцентру «Biopharma Plasma».
Як зазначила гарант ОП «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації», доцентка Тетяна Бондаренко, головна мета візиту – детальне ознайомлення з соціальною діяльністю «Biopharma Plasma», зокрема у сфері взаємодії з медіа. Фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою Аліна Костенко розповіла майбутнім медійникам про соціально зорієнтовану роботу її відділу, різні акції, фірмовий мерч закладу та розіграші, а також специфіку висвітлення діяльності плазмоцентру в соцмережах.
«Донорство – не тільки соціально важлива справа, – зауважила фахівчиня зі зв’язків із громадськістю та пресою Аліна Костенко, – а й можливість зробити повний чек-ап свого організму та врятувати багато інших життів. До того ж донори отримують консультацію лікаря-терапевта, виплату грошової компенсації (за бажанням), додаткові вихідні та багато інших бонусів від наших партнерів».
Майбутні медійники мали змогу поспостерігати за процесом плазмаферезу у залі донації та відвідали діагностичну лабораторію із сучасним обладнанням.
Студент-магістрант Богдан Нетудихатка поділився своїми враженнями від екскурсії: «Це підприємство є досить технологічним, я вперше побачив такі передові технології у цій сфері. Найбільше мене вразила сучасна лабораторія та комп’ютеризований процес дослідження крові за різними показниками. Донорство – дуже важливий аспект громадянського обов’язку кожного з нас, особливо зараз».
Авторка: студентка 3-PR курсу Юлія Шиш
Фото: студентка 3-PR курсу Наталія Бондар
Залишити відповідь