Магістрантки-медійниці ініціювали заснування Літньої медійної школи для студентів і старшокласників та провели тренінг

1 Липня, 2024

Магістрантки кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького, кореспондентки «Суспільне Черкаси» Дар’я Шевченко й Тетяна Недбайло, ініціювали заснування Літньої медійної школи для студентів і старшокласників. На першій зустрічі тренерки поділилися своїм досвідом і провели тренінг «Як писати про забудову міста». Захід відбувся 28 червня за участі викладачів кафедри та студентів-медійників.


“Надзвичайно важливо пам’ятати про професіоналізм і знати, як об’єктивно висвітлювати будь-яку конфліктну тему”, – зазначила на початку заходу завідувачка кафедри Тетяна Бондаренко.


Під час тренінгу кореспондентки розповіли про підготовку до написання матеріалів та про те, як правильно працювати з офіційними документами.
“Робота над такими матеріалами – завжди складна, оскільки це суперечливі теми з великою кількістю документів та нових понять”, – зауважила тренерка Тетяна Недбайло.
Також магістрантки пояснили студентам, як фахово підходити до будь-якої проблеми та до кого звертатися по експертну думку.
“У вас може бути позиція, але важливо обʼєктивно представляти всі сторони конфлікту”, – наголосила Тетяна Недбайло.
Спікерка Дарія Шевченко звернула увагу на те, що люди – головне в журналістських матеріалах. Кореспондентка радить спілкуватися з громадянами, які мають чітку сформовану думку, позицію та емоції. На думку магістрантки, залучати експертів та активістів – важливо для якісних матеріалів.

Для другої практичної частини учасники тренінгу перемістилися на нову локацію – до скверу імені Богдана Хмельницького, звідки відкриваються краєвиди Замкового узвозу й Долини троянд. Заслужений архітектор України, голова правління ВАТ “Черкасцивільпроєкт” Анатолій Нагорний розповів про важливість розуміння журналістами історичних відомостей, збалансованого подання думок. Головний проєктант повідомив про те, що заплановано збудувати в історичній частині міста: житлові будинки, паркувальні місця, магазини сувенірів, гончарню, кафе, паркові зони та ін.

Максим Титаренко зацікавився проєктом забудови Замкового узвозу. «Цікава ідея з наповненням першого поверху. Кафе, магазин вишиванок, сувенірів, розваги, спорт… Нарешті будуть цивілізовані туалети. Головний архітектор проєкту розповів про те, що тут буде й підземна парковка. У мене є автівка, тому як водій уважаю, що це гарне рішення».
Водночас Олександра Гончаренко розповіла про свої враження так: «Я ознайомилась з історією, яку розповів архітектор цього проєкту. Тут, виявляється, колись жили черкасці. Я хочу, щоб тут побудували красивий парк і це стало місцем для прогулянок».

Студентка 1-PR курсу Дар’я Цимбаліст каже, що відвідувала б такі тренінги частіше, адже вони приносять багато знань: “Мені завжди було цікаво писати журналістські матеріали. Цінно чути досвід людей, які працюють у цій сфері. Важливо знати, як правильно писати про забудову, щоб не стати на чийсь бік та залишатися неупередженим”.

Авторка матеріалу: студентка 1-Ж курсу Анастасія Донець.
Фото: студентка 2-PR курсу Олександра Гончаренко

Докладніше дивіться в сюжеті СтудТБ ЧНУ

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

22 Травня, 2023
«Жінки, які змогли зробити тил»: презентація книги про жінок на війні відбулася в ННІ УФСК

Подія відбулася 19 травня в змішаному форматі за підтримки кафедри журналістики, реклами та PR- технологій ЧНУ імені Богдана Хмельницького. «Незламні»…

22 Жовтня, 2021
Проект DESTIN презентують на Еразмус+ CBHE Virtual Fair

26 та 27 жовтня 2021 р. Національні Еразмус+ офіси за підтримки Європейського виконавчого агентства з питань освіти та культури (ЕАСЕА) проведуть Еразмус+…

5 Січня, 2020
Залюблена в журналістську справу

Журналістика для студентки Анжеліки Музиченко – це покликання   Автор: Тетяна Мироненко, 2-М

11 Квітня, 2022
Аналоги російських сервісів

Чи не кожен із нас для навчання та роботи використовує різноманіття сервісів. Однак найпопулярніші з них – саме російського виробництва….