Як писати людські тексти для соціальних мереж розповіла Тетяна Козловська

2 Грудня, 2019

    

Наша випускниця, а нині успішний копірайтер, фрилансер видання «Cosmopolitan Ukraine» поділилася професіональним досвідом. Зустріч відбулася 29 листопада. Організатором і модератором заходу стала викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій кандидат філологічних наук, доцент Олена Цапок.

— Зустріч було організовано в межах дисципліни «Копірайтинг». Через це було запрошено копірайтера-практика, щоб вона розповіла про професію із середини. Наші студенти вже мають певні знання та навички, але важливо було розкрити їм всі особливості цієї професії з особистого досвіду Тані в цій галузі, а саме: наскільки реально затребувана ця професія, в яких напрямах розвивається в Україні, і що саме потрібно, щоб стати хорошими копірайтерами, – розповіла Олена Цапок.

Тетята Козловська поділилася лайфхаками з написання текстів для соцмереж, а саме: поєднання великого тексту та відео, написання актуальних цікавинок про звичайні речі, поділилася порадами щодо правил із написання постів. Також акцентувала увагу на основних помилках, яких припускаються блогери та звичайні користувачі соцмереж, і запропонувала способи їх уникнення. Тетяна розповіла про різницю між текстами для особистого та комерційного профілю, а також порадила літературу, що допоможе в для написанні вдалих постів у соцмережах.

— Круто, що копірайтинг набуває популярності. Ще крутіше, що його викладають в університеті. Адже сучасна реклама потребує фахівців, які не просто «писали гарні твори в школі», а розуміють і знають із середини, як створювати ефективні рекламні повідомлення, – поділилася враженнями від проведеної зустрічі Тетяна Козловська.

Автор, фото: Тетяна Мироненко, магістрантка 2 курсу спеціальності «Журналістика»

Фото: Катерина Бородай, 2-PR

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

20 Лютого, 2023
Ручками й пучками: студенти-медійники вивіряють свої скіли на журналістській практиці

Помітили, як суттєво за тиждень змінилося інформаційне поле на Черкащині? Це ж у студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ…

11 Грудня, 2019
Воркшоп із медіаграмотності провели магістранти для студентів-журналістів, рекламників і PR-ників

Навчальний інтенсив «Медіаграмотність — складник фахової компетентності журналіста» для студентів і викладачів ННІ УФСК провели магістранти кафедри журналістики Віталій Аністратенко…

21 Вересня, 2020
10-кілометровий забіг подолали студенти разом із завідувачкою кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ

Майбутні журналісти, рекламники й піарники разом із завідувачкою кафедри взяли участь у легкоатлетичному забігу «Черкаська десятка», подолавши дистанцію в десять…

24 Вересня, 2020
Піарники з агрохолдингу МХП зустрілися з майбутніми журналістами й рекламниками

Корпоративні видання підприємства «Урожай» та Благодійного фонду «МХП – Громаді» презентували сьогодні студентам-третьокурсникам кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного…