Тренінг представників рекламної агенції «Стрілка» відбувся для студентів-піарників на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій
Під час заходу співзасновниця «strilka.agency» Тетяна Завгородня та есемемниця у «strilka.agency» Діана Осейко поділилися з першокурсниками досвідом їхньої професійної діяльності, розповіли про вибір фаху, непростий шлях кар’єрного зростання й історію створення агенції «strilka.agency».
«Ми почули багато професійних порад від досвідчених черкаських smm-ниць щодо роботи у цій сфері, а головне, що вони відверто розповіли, які труднощі нас можуть очікувати і як не боятися здобувати свій перший фаховий досвід», – поділилася своїми враженнями після заходу його учасниця Віолетта Костенко.
На думку організаторки зустрічі Наталії Ковтун, такі тренінги дуже важливі для майбутніх медійників, які тільки розпочинають свою рекламну діяльність, оскільки в сучасному конкурентному середовищі так важливо не боятися поразок і йти вперед у своєму професійному зростанні.
Підготувала студентка 1-PR курсу Даша Цимбаліст
Залишити відповідь