Випускниці поділилися досвідом із майбутніми рекламниками

23 Квітня, 2024

Тренінг представників рекламної агенції «Стрілка» відбувся для студентів-піарників на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

Під час заходу співзасновниця «strilka.agency» Тетяна Завгородня та есемемниця у «strilka.agency» Діана Осейко поділилися з першокурсниками досвідом їхньої професійної діяльності, розповіли про вибір фаху, непростий шлях кар’єрного зростання й історію створення агенції «strilka.agency».

«Ми почули багато професійних порад  від досвідчених черкаських smm-ниць щодо роботи у цій сфері, а головне, що вони відверто розповіли, які труднощі нас можуть очікувати і як не боятися здобувати свій перший фаховий досвід», – поділилася своїми враженнями після заходу його учасниця Віолетта Костенко.

На думку організаторки зустрічі Наталії Ковтун, такі тренінги дуже важливі для майбутніх медійників, які  тільки розпочинають свою рекламну діяльність, оскільки в сучасному конкурентному середовищі так важливо не боятися поразок і йти вперед у своєму професійному зростанні.

Підготувала студентка 1-PR курсу Даша Цимбаліст

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

15 Листопада, 2015
Поговоримо но-новому?

Скільки годин на тиждень майбутній “бодібілдер клавіатури” має проводити за вивченням англійської? Чи не має взагалі? Може й дійсно, навіщо…

2 Січня, 2020
Як урятуватися від негативного впливу морозів і холодних вітрів?

У зв’язку з похолоданням українцям радять носити рукавички та просторий одяг, не палити на морозі та їсти перед виходом на…

11 Листопада, 2019
Про особливості роботи у спортивних медіа дізналися більше студенти-журналісти

Засновник спортивного інтернет-порталу «Табло», прес-аташе ФК «ЛНЗ-Лебедин», випускник-магістр ЧНУ ім. Б. Хмельницького Андрій Вєков зустрівся з майбутніми піарниками й журналістами в ННІ…

14 Січня, 2020
Grammar Tips