Випускниці поділилися досвідом із майбутніми рекламниками

23 Квітня, 2024

Тренінг представників рекламної агенції «Стрілка» відбувся для студентів-піарників на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

Під час заходу співзасновниця «strilka.agency» Тетяна Завгородня та есемемниця у «strilka.agency» Діана Осейко поділилися з першокурсниками досвідом їхньої професійної діяльності, розповіли про вибір фаху, непростий шлях кар’єрного зростання й історію створення агенції «strilka.agency».

«Ми почули багато професійних порад  від досвідчених черкаських smm-ниць щодо роботи у цій сфері, а головне, що вони відверто розповіли, які труднощі нас можуть очікувати і як не боятися здобувати свій перший фаховий досвід», – поділилася своїми враженнями після заходу його учасниця Віолетта Костенко.

На думку організаторки зустрічі Наталії Ковтун, такі тренінги дуже важливі для майбутніх медійників, які  тільки розпочинають свою рекламну діяльність, оскільки в сучасному конкурентному середовищі так важливо не боятися поразок і йти вперед у своєму професійному зростанні.

Підготувала студентка 1-PR курсу Даша Цимбаліст

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

24 Грудня, 2021
Артем Новіков: “Побувавши в Америці, я ще більше полюбив Україну”

Про особливості навчання в США за програмою «The Global UGRAD Program» розповів журналістам телеканалу “Антена” Артем НОВІКОВ, студент-магістрант ОП “Журналістика….

20 Квітня, 2022
Наслідки війни для психічного здоров’я людини: якими вони будуть?

Росія розпочала повномасштабну війну з Україною вночі 24 лютого. Відтоді минуло майже два місяці. За даними ООН, від початку війни…

20 Травня, 2021
Open Day проекту Erasmus+ DESTIN відбувся на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій

День відкритих дверей проекту DESTIN «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм» відбувся на кафедрі журналістики,…

31 Березня, 2021
Оголошено конкурс студентських журналістських робіт «Медіапростір крізь призму праволюдяності»

Кафедра журналістики, реклами та PR-діяльності оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Медіапростір крізь призму праволюдяності». Конкурс студентських журналістських…