Майбутні піарники Черкаського національного презентували книгу-комікс «Всесвіт Дюскотс»

12 Травня, 2023

Студенти-медійники 4-PR курсу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького провели пресконференцію, під час якої презентували книгу-комікс «Всесвіт Дюскотс».

Захід організовано у межах залікового завдання з дисципліни «Організація громадських та PR-заходів», яку викладає доцентка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Олена Надточій. Подія проходила в аудиторіях кафедри. Засновники проєкту спробували не тільки зацікавити потенційних читачів новим продуктом, а й привернути увагу суспільства до проблем, що були порушені в процесі її створення, а саме показати світу, що війна досі триває, і що не варто стояти осторонь людських страждань.

Ініціатором створення такого видання стала громадська організація «Дюскотс», її керівник Максим Сергієнко розповів:

— Наша команда відбирала історії з-понад сотні надісланих розповідей. Сюди увійшли 19 історій реальних українців, які пережили повномасштабну війну.

Проєкт має доброчинну мету, пояснила менеджерка проєкту Діана Олійник:

— Ми хочемо спрямувати кошти на реабілітацію людей, які постраждали від війни. Також хочемо перекласти книгу англійською мовою, щоб якомога більше людей змогли її прочитати за межами України, щоб поширювати історії про те, що відбувається в Україні сьогодні.

На презентацію були запрошені представник черкаських медіа: «Суспільне», «ICTV» та «18000», що допомогло авторам книги презентувати ідею та мету їхнього проєкту ширшій аудиторії.

Своїми враженнями від складання заліку в «нестандартному» форматі поділилась ведуча заходу, студентка 4-PR курсу Діана Осейко:

— Для мене, ця подія стала чудовою нагодою зануритись в процес організації та створення івентів, а також застосувати отримані знання на практиці. Я вважаю, що висвітлення процедури створення книги-коміксу «Всесвіт Дюскотс» є досить цікавим і змістовним, адже вона беззаперечно буде корисною не лише для наших студентів, а й для соціуму загалом. Я сподіваюся, що подібні ініціативи будуть і надалі проводитися в майбутньому, оскільки вони сприятимуть підвищенню інтересу до професії та розвитку рекламної галузі.

Детальніше про цей захід дивіться у сюжеті  «Суспільне»:

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

15 Листопада, 2019
Журналісти та рекламники першого курсу стали «Акуленятами пера»

Спецоперація «Посвята» відбулась 14 листопада в ННІ української філології та соціальних комунікацій. Про це повідомляє наш кореспондент. Свято розпочалось із…

15 Листопада, 2019
До студентів-журналістів завітала Ірина Філенко

Випускниця-медійниця кафедри ННІ української філології та соціальних комунікацій ЧНУ ім. Б. Хмельницького провела лекцію для студентів третього курсу спеціальності «журналістика»….

5 Листопада, 2022
Основна умова реалізації жінки – народження дитини

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Часто  жіночу самореалізацію, її…

3 Грудня, 2020
СТУДЕНТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ЖУРНАЛІСТИКА» ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПРЕС-ТУРІ НА ВИРОБНИЦТВО VENETOMED

Студенти спеціальності «Журналістика» взяли участь у пре-турі на інноваційному виробництві українського медичного захисного одягу для кращих європейських зразків ТМ «VenetoMed»….