Як проводити журналістські розслідування, дізнавалися студенти-медійники

19 Травня, 2023

Співзасновник Черкаської інформаційної агенції “18000” Сергій Макаренко провів тренінг “Як працювати з базами даних під час журналістського розслідування” для студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Захід організувала завідувачка кафедри Тетяна Бондаренко.

“Якщо у вас є інтерес до розслідувань, вам не треба йти кудись у суд, писати звернення. Ви, всього-на-всього, маєте знати десять джерел, із яких ви можете взяти більшість потрібної вам інформації”, – поділився Сергій Макаренко.

Журналіст показав студентам основні сайти, де можна перевірити інформацію про публічних осіб. Серед них виокремив сайт 007.org.ua, доступ до якого є вільним. Тут можна перевірити використання бюджетних коштів офіційних організацій.

Під час зустрічі з викладачами та студентами Сергій розповів про власне навчання в інституті на спеціальності “Українська мова та література”, початок кар’єри в журналістиці, особливості роботи в медіа та співпрацю з різними редакціями Черкас. Він неодноразово згадував випускників кафедри журналістики, реклами та PR-технологій, з якими співпрацює.

“Я обов’язково запам’ятаю поради, які нам дав Сергій Макаренко. Це не просто якісь правила зі старого підручника, а реальний досвід успішного журналіста. Сподіваюся, в майбутньому я зможу проявити себе так само яскраво, як це зробив Сергій”, – поділилася враженнями студентка 1-PR курсу Марія Калина.

Завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко зазначила, що зараз студенти вивчають курс “Журналістське розслідування”, а це один із найскладніших жанрів.

“Коли в нас постає питання вивчити досвід інвестигейторів, то ми розуміємо, що на Черкащині цих людей дуже мало», – підкреслила важливість тренінгу Тетяна Григорівна.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

14 Січня, 2020
Grammar Tips
16 Вересня, 2020
Першокурсники-журналісти, рекламники й PR-ники святково розпочали своє навчання в ЧНУ

Цьогорічних бакалаврів і магістрів зустріла 15 вересня кафедра журналістики, реклами та PR-технологій. Урочиста подія для новачків відбулася на зеленій галявині…

5 Січня, 2020
Як убезпечитися від впливу негативних новин

Сучасна людина постійно перебуває у вирі інформаційних потоків. Медіапростір, з одного боку, дає змогу ознайомлюватися з подіями світового масштабу, з…

25 Жовтня, 2021
Секрети виготовлення якісних книг розкрила студентам-видавцям Юлія Чабаненко

Безпосередньо ознайомитися з процесами виготовлення друкованої продукції мали змогу нещодавно студенти першого та третього курсів ОП «Видавничий бізнес, редагування та…