Ручками й пучками: студенти-медійники вивіряють свої скіли на журналістській практиці

20 Лютого, 2023

Помітили, як суттєво за тиждень змінилося інформаційне поле на Черкащині? Це ж у студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького триває медійна практика! Якщо серйозно, то 2-, 3-, 4-курсники зараз поглиблюють свої знання, набувають безцінного досвіду у видавництвах, поліграфічних центрах, інтернет-медіа, у рекламних та PR-агенціях, на телебаченні та радіо, а також у комунікаційних відділах спортивних клубів, бізнес-структур. Бази практики, що співпрацюють з університетом, мають високу репутацію й дають змогу навчатися на сучасному обладнанні та стажуватися з висококваліфікованими фахівцями, виконувати цікаві професійні завдання.

«Цьогоріч ФК «ЛНЗ» уперше став базою практики для майбутніх рекламників і піарників. Раніше ми мали спільні успішні проєкти з кафедрою, проводили тренінги, ворк-шопи. На практиці позитивні враження від рівня підготовки й особистісних рис студентів лише підтвердилися. Найголовніше в цьому процесі не змушувати їх щось робити, а спрямувати в потрібне русло. Приємно, що дівчата й хлопці відповідально ставляться до непростих завдань і сумлінно виконують їх. Шкода, що практика лише два тижні. Нам би такі працьовиті люди згодились на постійній основі (безоплатній))», – поділився досвідом роботи зі студентами Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу футбольного клубу «ЛНЗ».

Анастасія Бичкова, студентка-рекламниця, охоче практикується в Поліграфічному центрі «306»: «Тут ми дізналися багато нової інформації про те, як виготовляють різні види рекламної продукції, які секрети крутої друкованої, зовнішньої реклами. Практика – це дуже класно. Маю надію, що після здобуття освіти зможу працевлаштуватися тут або деінде за своїм професійним напрямом».

«Коли студенти йдуть на практику, ми завжди хвилюємося. У цей період оцінку отримують не лише практиканти, а й викладачі за надані знання, сформовані навички. Це зовсім інша проєкція освітньої підготовки, коли помітно зростає відповідальність студента за свої матеріали, що з’являються у великому публічному просторі. Ми вдячні за співпрацю зі стейкхолдерами, партнерами університету за увагу, підтримку та готовність практично навчати студентів, надавати можливості для подальшої кар’єри», – зазначила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

18 Грудня, 2019
Студенти взяли участь в олімпіаді з журналістики

Перший етап  Всеукраїнської олімпіади із журналістики та реклами відбувався протягом двох днів – 9 та 13 грудня в ЧНУ ім….

29 Грудня, 2021
Студенти-видавці долучилися до першого Національного тижня читання книжковою вечіркою

Книжкове свято «The book party в ЧНУ» влаштували активні учасники буккросинг-клубу «Freebook»  у передноворічні дні. У такий креативний спосіб студенти-видавці…

26 Грудня, 2022
«Диплом, може, і покладете в шухляду, але знання, опановані в університеті, будуть точно потрібні», – Мар’яна Верховцева

Випускниця-журналістка, авторка збірки «Незміннозакохана» Мар’яна Верховцева під час зустрічі зі студентами та викладачами поділилась історією свого успіху, розповіла про пошук…

7 Жовтня, 2023
Презентація книги Катерини Таран відбулась у ЧНУ

Колишні однокурсники Катерини Таран по факультету журналістики КНУ ім. Т. Шевченка презентували її посмертну книгу «Поміж реалій та ілюзій», що побачила світ у…