Ручками й пучками: студенти-медійники вивіряють свої скіли на журналістській практиці

20 Лютого, 2023

Помітили, як суттєво за тиждень змінилося інформаційне поле на Черкащині? Це ж у студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького триває медійна практика! Якщо серйозно, то 2-, 3-, 4-курсники зараз поглиблюють свої знання, набувають безцінного досвіду у видавництвах, поліграфічних центрах, інтернет-медіа, у рекламних та PR-агенціях, на телебаченні та радіо, а також у комунікаційних відділах спортивних клубів, бізнес-структур. Бази практики, що співпрацюють з університетом, мають високу репутацію й дають змогу навчатися на сучасному обладнанні та стажуватися з висококваліфікованими фахівцями, виконувати цікаві професійні завдання.

«Цьогоріч ФК «ЛНЗ» уперше став базою практики для майбутніх рекламників і піарників. Раніше ми мали спільні успішні проєкти з кафедрою, проводили тренінги, ворк-шопи. На практиці позитивні враження від рівня підготовки й особистісних рис студентів лише підтвердилися. Найголовніше в цьому процесі не змушувати їх щось робити, а спрямувати в потрібне русло. Приємно, що дівчата й хлопці відповідально ставляться до непростих завдань і сумлінно виконують їх. Шкода, що практика лише два тижні. Нам би такі працьовиті люди згодились на постійній основі (безоплатній))», – поділився досвідом роботи зі студентами Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу футбольного клубу «ЛНЗ».

Анастасія Бичкова, студентка-рекламниця, охоче практикується в Поліграфічному центрі «306»: «Тут ми дізналися багато нової інформації про те, як виготовляють різні види рекламної продукції, які секрети крутої друкованої, зовнішньої реклами. Практика – це дуже класно. Маю надію, що після здобуття освіти зможу працевлаштуватися тут або деінде за своїм професійним напрямом».

«Коли студенти йдуть на практику, ми завжди хвилюємося. У цей період оцінку отримують не лише практиканти, а й викладачі за надані знання, сформовані навички. Це зовсім інша проєкція освітньої підготовки, коли помітно зростає відповідальність студента за свої матеріали, що з’являються у великому публічному просторі. Ми вдячні за співпрацю зі стейкхолдерами, партнерами університету за увагу, підтримку та готовність практично навчати студентів, надавати можливості для подальшої кар’єри», – зазначила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

20 Квітня, 2023
«Книга – це можливість самореалізуватися», – Юлія Чабаненко

Студенти-медійники навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій  долучилися до творчої зустрічі «Книговидання в умовах воєнного стану».  Захід відбувся в…

1 Листопада, 2023
Радіодиктант національної єдності 2023

Студенти-медійники, викладачі та випускники кафедри журналістики, реклами та PR-технологій долучилися до написання диктанту національної єдності в День української писемності та…

20 Червня, 2022
«Продовжуємо навчати й навчатися. У цьому наша сила!» – стажування для студентів-медійників

Діана Просяник, студентка 3 курсу спеціальності «Журналістика», виборола право для стажування у «Воєнному Хабі медіамобільності». Таке практичне навчання триватиме 15…

16 Жовтня, 2021
Теми кваліфікаційних робіт за 2021-2022 н.р.

До вашої уваги – теми кваліфікаційних робіт ОС “Бакалавр” спеціальності 061 “Журналістика” денної та заочної форм навчання за 2021-2022 н.р.