Помітили, як суттєво за тиждень змінилося інформаційне поле на Черкащині? Це ж у студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького триває медійна практика! Якщо серйозно, то 2-, 3-, 4-курсники зараз поглиблюють свої знання, набувають безцінного досвіду у видавництвах, поліграфічних центрах, інтернет-медіа, у рекламних та PR-агенціях, на телебаченні та радіо, а також у комунікаційних відділах спортивних клубів, бізнес-структур. Бази практики, що співпрацюють з університетом, мають високу репутацію й дають змогу навчатися на сучасному обладнанні та стажуватися з висококваліфікованими фахівцями, виконувати цікаві професійні завдання.
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-13_13-25-31-1024x767.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_13-27-34-1024x768.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/studtb-1024x671.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_13-27-26-1-1024x577.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_13-28-51-768x1024.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_13-28-28-576x1024.jpg)
«Цьогоріч ФК «ЛНЗ» уперше став базою практики для майбутніх рекламників і піарників. Раніше ми мали спільні успішні проєкти з кафедрою, проводили тренінги, ворк-шопи. На практиці позитивні враження від рівня підготовки й особистісних рис студентів лише підтвердилися. Найголовніше в цьому процесі не змушувати їх щось робити, а спрямувати в потрібне русло. Приємно, що дівчата й хлопці відповідально ставляться до непростих завдань і сумлінно виконують їх. Шкода, що практика лише два тижні. Нам би такі працьовиті люди згодились на постійній основі (безоплатній))», – поділився досвідом роботи зі студентами Андрій Вєков, керівник пресслужби й маркетингу футбольного клубу «ЛНЗ».
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_16-15-53-1024x682.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/anastasiia-bychkova-1024x768.png)
Анастасія Бичкова, студентка-рекламниця, охоче практикується в Поліграфічному центрі «306»: «Тут ми дізналися багато нової інформації про те, як виготовляють різні види рекламної продукції, які секрети крутої друкованої, зовнішньої реклами. Практика – це дуже класно. Маю надію, що після здобуття освіти зможу працевлаштуватися тут або деінде за своїм професійним напрямом».
«Коли студенти йдуть на практику, ми завжди хвилюємося. У цей період оцінку отримують не лише практиканти, а й викладачі за надані знання, сформовані навички. Це зовсім інша проєкція освітньої підготовки, коли помітно зростає відповідальність студента за свої матеріали, що з’являються у великому публічному просторі. Ми вдячні за співпрацю зі стейкхолдерами, партнерами університету за увагу, підтримку та готовність практично навчати студентів, надавати можливості для подальшої кар’єри», – зазначила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_13-26-27-1024x767.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_13-26-17-1024x576.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-13_11-58-11-2-608x1024.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-13_13-49-57-462x1024.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/img_0038-2-768x1024.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_16-03-20-768x1024.jpg)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/studtb-1-1024x576.png)
![](https://journalist.ck.ua/wp-content/uploads/2023/02/photo_2023-02-20_16-02-43-1024x768.jpg)
Залишити відповідь