Оголошено конкурс студентських журналістських робіт «Медіапростір крізь призму праволюдяності»

31 Березня, 2021

Кафедра журналістики, реклами та PR-діяльності оголошує про проведення конкурсу студентських журналістських робіт на тему «Медіапростір крізь призму праволюдяності».

Конкурс студентських журналістських робіт є загальноуніверситетським.

Місія конкурсу: сприяти якісним змінам у журналістській / медійній освіті та стимулювати розвиток медіадіяльності на цінностях прав людини.

Мета конкурсу: залучити студентів до виготовлення конкурсних робіт на тему прав людини та сприяти популяризації теми прав людини в медіапросторі.

Організація конкурсу. Організатори конкурсу — Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, кафедра журналістики, реклами та PR-діяльності, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Центр прав людини ZMINA, Програма розвитку ООН в Україні та у партнерстві з Черкаським обласним осередком НСЖУ, газетою «Черкаський край», Черкаським регіональним суспільно-політичним інтернет-виданням «Прочерк», Інформаційним агентством «Вичерпно».

Початок конкурсу студентських робіт — 31 березня 2021 року.

Дедлайн подання робіт — 17 травня 2021 року.

Ознайомитися з Положенням конкурсу можна тут.

Заповнити заявку на участь в конкурсі можна за покликанням.

Конкурсна участь охоплює такі номінації:

Інклюзія в дії. Матеріали цієї номінації передбачають просування ідей залучення до соціуму всіх груп населення (зокрема, представників маломобільних і вразливих груп населення), принципів універсального дизайну, інклюзивних рішень.

Ні — мові ворожнечі! Матеріали цієї номінації передбачають розкриття теми запобігання різним видам насильства і неприпустимості мови ворожнечі.

PROактивність. Матеріали цієї номінації передбачають висвітлення медіаісторій і форм громадського активізму на захист прав людини.

Свобода слова не має меж? Матеріали цієї номінації передбачають розкриття теми утисків свободи слова, цензурування, самоцензури в професійній журналістській діяльності в умовах конфлікту (соціального, політичного, воєнного тощо).

Ґендерна рівність. Матеріали цієї номінації передбачають розкриття теми протидії ґендерній дискримінації, сексизму, вживання ґендерно маркованої лексики тощо.

У фокусі. Теми матеріалів цієї номінації не підпадають під жодну з вищезазначених номінацій, але стосуються захисту прав людини.

Кожний учасник на власний розсуд обирає, в якому жанрі готує свою журналістську роботу.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

29 Жовтня, 2022
Гендерні стереотипи в українській телерекламі

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Сьогодні рекламу називають п’ятою…

25 Лютого, 2021
«Церква – це найконсервативніший суспільний інститут», – Андрій Шиманович

Зустріч з Андрієм Шимановичем, настоятелем храму святих рівноапостольних Кирила і Мефодія, викладачем Черкаського національного університету пройшла на кафедрі журналістики, реклами…

7 Червня, 2019
Студенти-журналісти написали свої перші розслідування

На кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій триває проект “Erasmus+”, спрямований на вдосконалення навчальних програм та їхнього змістового наповнення. – Адаптуючись…

27 Грудня, 2019
Визначили переможців олімпіади із журналістики та з реклами

Результати I етапу Всеукраїнської олімпіади оголосили 27 грудня в ННІ української філології та соціальних комунікацій ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Про…