Як написати ефективний мотиваційний лист

2 Листопада, 2022

Мотиваційний лист є одним із ключових елементів проходження на будь-який проєкт. Він дає змогу комісії дізнатися більше про вас та ваші погляди, наскільки ви відповідаєте критеріям відбору. Я підготував низку порад, які допоможуть вам представити себе найбільш ефективно.

🔻Створіть блискучий початковий абзац.

Ви, напевно, чули, що люди можуть вирішити за 11 секунд, подобається їм щось чи ні, просто подивившись це. Те саме з листом.  Під час написання мотиваційного листа напишіть перші кілька унікальних рядків. Структура вступу впливатиме на те, як читач сприйматиме решту мотиваційного листа.

🔻Не копіюйте чужий мотиваційний лист.

Корисно спочатку дослідити, як створити надійний мотиваційний лист, але це не означає, що ви повинні копіювати шаблони або редагувати їх. Мотиваційний лист має бути особистим, і читач може помітити, чи не шаблонний він. Тому напишіть вміст, який показує, ким ви є. Це допоможе вам виокремитися з-поміж інших.

🔻Не використовуйте складних слів.

Уникайте ускладнень у написанні. Основна мета мотиваційного листа — не демонструвати свою мовну кмітливість. Ваш лист має бути легким, щоб читач зрозумів повідомлення. Ви можете попросити своїх друзів, учителя мови, чоловіка/дружину, сім’ю чи когось іншого голосно прочитати мотиваційний лист. Вони виявлять деякі граматичні помилки, яких ви не помітили навіть після годин ретельної перевірки, або придумати кращі способи формулювання, ніж ви.

🔻Покажи, не кажи.

Ця частина стосується резюме та CV. Коли в будь-якому листі згадуєш «Я хороший лідер», це звучить слабше, ніж «Я провів команду студентів через ліс, де ми знайшли ведмедя, що потрапив у нору, і врятували його». Варто уникати коротких і двозначних тверджень, ніби вони випадково потрапили в мотиваційний лист.

🔻Не говоріть лише про себе.

Вам потрібно представити себе в мотиваційному листі, але це не означає, що ви обмежуєтесь говорити лише про себе. Більшість рекрутерів або персонал прийому хочуть знати, чому ви хочете приєднатися до компанії чи коледжу. Ви повинні показати це перед тим, як подати заявку на роботу або приєднатися до установи, яку ви досліджували щодо компанії чи коледжу.

Артем Новіков, студент 2 курсу магістратури “Медіакомунікації”

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

27 Жовтня, 2019
Креатив і позитив: святкування Дня рекламника в ННІ УФСК

Майбутні акули рекламного бізнесу відзначили своє професійне свято. Захід відбувся 25 жовтня. Організаторами події виступили викладачі кафедри журналістики, реклами і…

23 Жовтня, 2021
День рекламника відсвяткували в ННІ УФСК

Всеукраїнський день працівників рекламної сфери відзначили в Навчально-науковому інституті української філології та соціальних комунікацій. Кафедра журналістики, реклами і PR-технологій організувала…

10 Листопада, 2020
Студенти-журналісти та рекламники ЧНУ написали всеукраїнський радіодиктант

  До написання загальнонаціонального радіодиктанту долучилися студенти ННІ УФСК. Флешмоб відбувся 9 листопада з нагоди Дня української писемності та мови….

15 Листопада, 2015
Тетяна Козловська: «Я бачу не якусь річ, а її деталі, вони мене надихають»

  «Вічність на півгодини» – таку назву має збірка віршів Тетяни Козловської, студентки-журналістки, яка навчається на другому курсі. Дівчина каже, що…