Дистанційне навчання VS Очне навчання

16 Листопада, 2021

Від 6 листопада в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького навчання відбувається за дистанційними технологіями. Таке рішення ухвалено у зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні, спричиненої поширенням коронавірусної інфекції CОVID-19.

Коли дистанційні методи навчання стали частиною освітнього процесу студентів та викладачів, то думки щодо зручної форми навчання розділились. Останнім часом все більше охочих перейти на здобуття освіти дистанційно, тому гостро постає питання: «Що краще: очне чи дистанційне навчання?» Кожна форма отримання знань має свої особливості, переваги та недоліки.

Тому ми вирішили запитати в студентів, які для них переваги і недоліки дистанційного навчання та яка форма отримання знань для них зручніша?!

Діана Мироненко, студентка першого курсу психологічного факультету:

– Перевагою дистанційного навчання для мене є те, що через проблеми з маршрутками я багато часу витрачала на дорогу до університету й назад. Зараз, коли дистанційна форма, то я не хвилююсь за те, як мені дістатися на пари, о котрій годині мені вийти, щоб точно потрапити в потрібну маршрутку, і тепер цей час я можу витратити на якісь свої справи. Тому нині я обрала б дистанційне, адже для мене недоліком онлайн-навчання  є лише те, що  не завжди є можливість вийти на зв’язок.

Віталій Козловський, студент 2 курсу  ННІ   природничих та аграрних наук:

– Мені до вподоби дистанційна форма. Як на мене, онлайн навчання краще, адже з′являється більше часу на підготовку, на особисті справи, не потрібно витрачати час на дорогу до університету та й є можливість навчатися в зручний час. Проте є й недоліки, а саме те, що накопичується багато завдань, які ти маєш вчасно виконати, а також не завжди гарний інтернет може забезпечити зв′язок з викладачами.

Діана Мателега, студентка 3 курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій:

– Найбільшою перевагою дистанційного навчання для мене є економія часу. Не потрібно витрачати час на ранкові збори та на дорогу до університету. Також зручним є те, що виконані завдання можна просто додати в гугл-клас. Для мене ідеальний варіант – змішана форма навчання. Все ж таки протягом довгого періоду дистанційного навчання починає бракувати живого спілкування зі своїми одногрупниками і викладачами, цікавих заходів, які в офлайні дають більший заряд енергії і мотивації, ніж онлайн.

Анатолій Токовенко, студент другого курсу ННІ   природничих та аграрних наук:

– Для мене перевагою дистанційного навчання є лише те, що не треба йти зранку в університет. А от навчання в режимі онлайн передбачає проведення багато часу за монітором, не завжди якісне подання матеріалу і більшість питань потрібно досліджувати самому. Тому для мене краще очна форма навчання, адже є комунікація з викладачем та можливість наочно спостерігати досліди, практикуватися.

Тетяна Комишна, студентка четвертого курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій:

– Оскільки я живу в Золотоноші, то для мене дистанційне навчання – це великий плюс у плані витрат часу на дорогу і ранніх підйомів, тому що потрібно добиратися до Черкас. До того ж перебування в онлайні передбачає менше ризиків захворіти на ковід. Проте існують і певні недоліки під час дистанційного навчання. Насамперед, нестабільний інтернет, відсутність зорового контакту, адже виступати зі своїми завданнями перед одногрупниками та викладачем набагато простіше наживо. Для мене зручніше дистанційне, тому що в нас майже всі завдання в онлайн-форматі, а це набагато простіше  надіслати в гугл-клас завдання викладачу і працювати далі над іншими питаннями.

Дмитро Тяско, студент 4 курсу ННІ економіки і права:

– Я обрав би денну форму навчання, тому що мені подобається живе спілкування з викладачами, друзями, одногрупниками. Та й дистанційне навчання для мене неефективне ще й тим, що інтернет не завжди якісний. Навчання вдома подобається лише тому, що маєш багато часу, щоб приділити його собі та своїй родині, можливість приєднатися на онлайн пару з будь-якого місця. Проте до цього всього у мене виникає неорганізованість, адже вдома важко налаштуватися на робочу атмосферу.

Дар′я Загребельна, студентка третього курсу факультету обчислювальної техніки, інтелектуальних та управляючих систем:

– Однозначно в дистанційному навчанні є великий недолік –відсутність живого спілкування та зустрічей. Проте мені до вподоби дистанційне навчання, тому що вважаю, що ця форма є більш зручною для опанування знань, де ти можеш краще розподілити різні справи на день. Також перевагами такої форми є те, що я  не витрачаю час на дорогу, всі мої завдання в електронному вигляді,  можу навчатися у будь-якому місці і в затишній атмосфері.

Юрій Кобка, студент третього курсу ННІ природничих та аграрних наук:

– Якщо бути чесним, то коли студент має ще й роботу,  дистанційне навчання для нього саме те. Для мене також онлайн навчання зручне, адже  з′являється вільний час, який ти можеш контролювати і витрачати на себе з користю. Але недоліком дистанційного є, мабуть, неорганізованість як студентів, так і викладачів.

Неля Дробот, студентка 4 курсу ННІ іноземних мов:

– Я – «домашня» людина, і для мене перевагою дистанційного навчання є те, що не потрібно нікуди виходити, зустрічатися з кимось. Також помітила, що під час онлайн-навчання краще засвоюю матеріал і виконую якісно завдання, які нам дають викладачі. Проте така форма навчання має певні недоліки, а саме те, що ти отримуєш більше матеріалу, який дається не так детально, як би це подали викладачі в очному форматі. Також через те, що багато часу проводиш перед монітором, з′являються проблеми зі здоров′ям: зі спиною, порушення зору. Але все одно, якби я мала можливість, то обрала б саме дистанційне, адже так зекономлю час і витрати на дорогу.

Анастасія Заїченко, студентка другого курсу ННІ української філології та соціальних комунікацій:

– Перевагами дистанційного навчання є те, що ми перебуваємо вдома в теплі, бо я живу під час очного навчання в гуртожитку. Також  під час онлайн-навчання я маю більше часу на підготовку до семінарських занять. Звісно, недоліком такої форми є відсутність живого спілкування, яке часто не вистачає під час перебування вдома. Але точно визначити форму навчання, яка мені подобається, не можу, адже все залежить від епідеміологічної ситуації в нашій країні: якщо є дуже велика кількість захворювань, то краще уникати скупчень, щоб вберегти себе та своїх знайомих від зараження вірусом.

Ірина Коробка, студентка 4 курсу ННІ іноземних мов:

– Ну швидше за все, що я обрала б очну форму навчання, адже так ми встигаємо опрацювати більше матеріалу. На дистанційному ти постійно сидиш перед екраном, завжди якісь проблеми із зв’язком, які заважають проведенню пари, і під час яких, як на мене, студенти гірше засвоюють матеріал. Єдиний плюс в онлайн-навчанні є те, що на парах ти перебуваєш у теплі, а не в холодних приміщеннях.

Отже, ми побачили, що для студентів і в очному, і в дистанційному навчанні є переваги і недоліки. Проте багато чого залежить від зацікавленості студента в отриманні знань, його здатності до самонавчання та мотивації. Оскільки під час онлайну складно контролювати, як засвоюється та закріплюється матеріал, успіх такого навчання безпосередньо пов’язаний з відповідальністю та організованістю студента. З іншого боку, очна форма навчання вимагає постійного залучення, присутності на лекціях та засвоєння знань на практиці.

Тому, зважаючи на сьогоднішню епідеміологічну ситуацію, ми повинні пам′ятати, що слід берегти своє здоров′я, самоорганізуватися на безпечну форму навчання та набувати знання для успішного здобуття фаху.

Авторка: студентка 4-Ж курсу спеціальності “Журналістика” Юлія Судаченко

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

29 Жовтня, 2022
Гендерні стереотипи в українській телерекламі

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Сьогодні рекламу називають п’ятою…

10 Листопада, 2020
Студенти-журналісти та рекламники ЧНУ написали всеукраїнський радіодиктант

  До написання загальнонаціонального радіодиктанту долучилися студенти ННІ УФСК. Флешмоб відбувся 9 листопада з нагоди Дня української писемності та мови….

7 Жовтня, 2023
Презентація книги Катерини Таран відбулась у ЧНУ

Колишні однокурсники Катерини Таран по факультету журналістики КНУ ім. Т. Шевченка презентували її посмертну книгу «Поміж реалій та ілюзій», що побачила світ у…

11 Січня, 2020
Власний світ і кава

Кавова магія від Дарини Бухенської     Задоволення від малювання під час робочого процесу Автор: Тетяна Мироненко, 2-М