Визначили переможців олімпіади із журналістики та з реклами

27 Грудня, 2019

Результати I етапу Всеукраїнської олімпіади оголосили 27 грудня в ННІ української філології та соціальних комунікацій ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Про це повідомляє наш кореспондент.

Результати олімпіади серед студентів освітньої програми «Журналістика»:

I місце – Аліна Котолуп, студентка 2-Ж курсу;

II місце – Дарина Луценко, студентка 2-Ж курсу;

III місце – Руслана Костенко, студентка 3-Ж курсу; Антон Таран, студент 3–Ж курсу.

Результати олімпіади студентів освітньої програми «Реклама та PR у медіагалузі»:

I місце – Ангеліна Лисак, студентка 2-PR курсу;

II місце – Тетяна Завгородня, студентка 3-PR курсу;

III місце – Володимир Баранник, студент 3-PRкурсу; Ольга Приймачук – студентка 2-PRкурсу.

Переможці I етапу Всеукраїнської олімпіади із журналістики та з реклами у квітні поїдуть у Суми, щоб представити Черкаський національний університет у II етапі Всеукраїнської олімпіади із журналістики та з реклами.

 

                                                                                 Руслана Костенко, 3-Ж курс

Фото – Тетяна Завгородня, 3-PR

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

6 Червня, 2024
День журналіста відзначили студенти-медійники та викладачі ЧНУ (ФОТО)

Медіаактивності до Дня журналіста відбулися на Університетській площі 6 червня. Ініціювала захід кафедра журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету…

22 Березня, 2021
Меморандум про співпрацю з Deutsche Welle та УІМК

Меморандум про співпрацю підписали Черкаський національний університет, Deutsche Welle (суспільний мовник, заснований згідно із законодавством Німеччини зі штаб-квартирою в місті…

8 Липня, 2021
Випуск бакалаврів-журналістів 2021

4-Ж У групі 18 студентів. Анна Дудченко брала участь у таких конкурсах і конференціях: – на 3 і 4 курсах…

2 Вересня, 2022
Виграли грант й оплатили власне навчання

Студентки спеціальності «Журналістика», освітньої програми «Реклама та PR у медіагалузі», а також ОП «Медіакомунікації» стали переможницями проєкту «Scholarship» від «SEOquick»….