Національні методичні рекомендації щодо розроблення навчальних програм із журналістики

21 Вересня, 2022

У межах проєкту DESTIN «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм» презентовано “Збірку національних методичних рекомендацій щодо змісту, розробки та впровадження навчальних програм для здобуття ступенів бакалавра та магістра в галузі журналістики”.

Збірка складається з двох документів – національних методичних рекомендацій щодо
змісту, розробки та впровадження навчальних програм для здобуття ступеня бакалавра та
магістра в галузі журналістики. У цих двох документах також розкриваються академічні і
професійні цінності та стандарти, необхідні для того, щоб продемонструвати компетенції у
даній сфері. Вони базуються на основі даних, що відображені в порівняльно-аналітичних
звітах, удосконаленій методології й порадах від українських професійних асоціацій,
студентської асоціації та роботодавців у галузі журналістики.

Основні положення збірки рекомендацій обговорено на засіданні кафедри журналістики, реклами та PR-технологій із запрошенням стейкхолдерів.

Реформа журналістської освіти набула нового змісту через російську війну в Україні. Руйнування інфраструктури вищих навчальних закладів, міграція студентів і професорсько-викладацького складу змінили звичні форми навчання. Реалізація проекту Erasmus+ KA2 Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism (DESTIN) показала важливість академічних, професійних та кар’єрних умов, у яких журналістська освіта може розвиватися завдяки партнерству та співпраці з Великою Британією та ЄС.

Збірка національних методичних вказівок щодо змісту, розробки та впровадження освітніх програм бакалавра та магістра з журналістики, розроблений у рамках проєкту Erasmus+ KA2 DESTIN, містить корисну та цінну академічну розповідь про навчальні плани, навчальні програми. У цих документах і матеріалах увагу акцентовано на аналітичній підготовці, яка потрібна сучасному професійному ринку праці; про партнерські відносини між викладачем і студентом, які зміцнюють якість знань, підвищують гарантії для випускника працевлаштування за фахом. Навчальні плани показують, як використання інноваційних освітніх технологій в навчальному процесі дозволяє широко враховувати думку студентів про викладання курсів університету, зміст навчальних програм, систему оцінювання результатів навчання.

Оновлення журналістської освіти шляхом впровадження рекомендацій проєкту Erasmus+ KA2 DESTIN трансформує та модернізує теоретичні знання та практичні навички роботи в ЗМІ. Фахівці з десяти українських університетів – учасників проєкту DESTIN – під час обміну досвідом із закордонними колегами переконалися, що поєднання різних ідентичностей будує нове розуміння місії журналістики, її стандартів та етичних норм.

Докладна інформація про проєкт – на сайті DESTIN.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

7 Жовтня, 2020
Теми курсових робіт 2020-2021 н.р.

До вашої уваги – теми курсових робіт студентів спеціальності “Журналістика” на 2020-2021 н.р.

25 Листопада, 2024
«Якщо дитина знатиме, що її не проігнорують, а допоможуть, то вона обов’язково прийде за поміччю»

Наступна наша історія в циклі авторських інтерв’ю – про шкільні роки, коли булінг залишався без належної уваги, а учні боялися…

21 Грудня, 2015
Триває пряма трансляція дискусії про роль медіа в розв’язанні конфлікту

Сьогодні, 21 грудня, о 14.00 розпочалася дискусія на тему: “Роль ЗМІ у розв’язанні конфлікту: українські реалії”.  На заході презентують результати моніторингу національних…

6 Листопада, 2024
«Нова Доба» навчала студентів-медійників писати про інклюзію

Менторську сесію в межах проєкту «Майстерність сторителінгу» провели для студентів кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького 5…