Національні методичні рекомендації щодо розроблення навчальних програм із журналістики

21 Вересня, 2022

У межах проєкту DESTIN «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність і професіоналізм» презентовано “Збірку національних методичних рекомендацій щодо змісту, розробки та впровадження навчальних програм для здобуття ступенів бакалавра та магістра в галузі журналістики”.

Збірка складається з двох документів – національних методичних рекомендацій щодо
змісту, розробки та впровадження навчальних програм для здобуття ступеня бакалавра та
магістра в галузі журналістики. У цих двох документах також розкриваються академічні і
професійні цінності та стандарти, необхідні для того, щоб продемонструвати компетенції у
даній сфері. Вони базуються на основі даних, що відображені в порівняльно-аналітичних
звітах, удосконаленій методології й порадах від українських професійних асоціацій,
студентської асоціації та роботодавців у галузі журналістики.

Основні положення збірки рекомендацій обговорено на засіданні кафедри журналістики, реклами та PR-технологій із запрошенням стейкхолдерів.

Реформа журналістської освіти набула нового змісту через російську війну в Україні. Руйнування інфраструктури вищих навчальних закладів, міграція студентів і професорсько-викладацького складу змінили звичні форми навчання. Реалізація проекту Erasmus+ KA2 Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism (DESTIN) показала важливість академічних, професійних та кар’єрних умов, у яких журналістська освіта може розвиватися завдяки партнерству та співпраці з Великою Британією та ЄС.

Збірка національних методичних вказівок щодо змісту, розробки та впровадження освітніх програм бакалавра та магістра з журналістики, розроблений у рамках проєкту Erasmus+ KA2 DESTIN, містить корисну та цінну академічну розповідь про навчальні плани, навчальні програми. У цих документах і матеріалах увагу акцентовано на аналітичній підготовці, яка потрібна сучасному професійному ринку праці; про партнерські відносини між викладачем і студентом, які зміцнюють якість знань, підвищують гарантії для випускника працевлаштування за фахом. Навчальні плани показують, як використання інноваційних освітніх технологій в навчальному процесі дозволяє широко враховувати думку студентів про викладання курсів університету, зміст навчальних програм, систему оцінювання результатів навчання.

Оновлення журналістської освіти шляхом впровадження рекомендацій проєкту Erasmus+ KA2 DESTIN трансформує та модернізує теоретичні знання та практичні навички роботи в ЗМІ. Фахівці з десяти українських університетів – учасників проєкту DESTIN – під час обміну досвідом із закордонними колегами переконалися, що поєднання різних ідентичностей будує нове розуміння місії журналістики, її стандартів та етичних норм.

Докладна інформація про проєкт – на сайті DESTIN.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

27 Листопада, 2024
«Неперепрацьовані наслідки булінгу дуже сильно відчуваються в моїй кар’єрі…»

У наступному інтервʼю нашого циклу героїня ділиться своїм досвідом шкільного булінгу. Дівчина розповідає про вплив цькування на її самооцінку й…

7 Жовтня, 2020
Теми курсових робіт 2020-2021 н.р.

До вашої уваги – теми курсових робіт студентів спеціальності “Журналістика” на 2020-2021 н.р.

14 Вересня, 2021
Щорічний Олімпійський урок організували для студентів ЧНУ

Студенти та викладачі всіх навчально-наукових інститутів і факультетів Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького взяли участь у щорічному Олімпійському уроці….

18 Квітня, 2024
Вибір внутрішньогалузевих фахових дисциплін на 2024-2025 н.р.

Для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача на 2024/2025 навчальний рік, студенти мають визначитися з вибірковими навчальними дисциплінами.Шановні студенти! Оберіть, будь ласка, внутрішньогалузеві дисципліни. Гугл-форма для вибору ОП “Журналістика”: https://forms.gle/C67nMsyHT2rhKmcu9…