Секрети виготовлення якісних книг розкрила студентам-видавцям Юлія Чабаненко

25 Жовтня, 2021

Безпосередньо ознайомитися з процесами виготовлення друкованої продукції мали змогу нещодавно студенти першого та третього курсів ОП «Видавничий бізнес, редагування та медіадизайн» під час екскурсії до Черкаської Майстерні друку. Мандрівку в друкарню організувала викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Людмила Солодка в межах дисципліни «Основи поліграфії».

– Видавництво Юлії Чабаненко – це команда професіоналів, які знають і люблять свою справу, для яких кожен автор – унікальний, кожна книжка – особлива, – наголосила Людмила Солодка, – тому на прикладі роботи саме цього видавництва вирішила почати знайомство студентів з особливостями редакційно-видавничого процесу в режимі реального часу. Адже поради фахівців-практиків неоціненні в навчанні майбутніх видавців.

Під час екскурсії видавчиня розповіла гостям про особливості різних видів друку, продемонструвала виробниче обладнання. Зокрема студенти побачили, як на друкарському обладнанні здійснюється офсетний та різографний друк.

Цікавим був момент знайомства з “гільйотиною” – спеціальним різаком для паперу, який вирівнює аркуші майбутньої книги.

Юлія Чабаненко розкрила багато професійних секретів та повідала деякі лайфхаки майбутнім колегам:

– Із вами траплялися такі курйозні ситуації, коли книгу тільки почав читати, а сторінки з неї вже випадають?

– Секрет того, чому мої книжки не розпадаються – фрезування. Зробивши цю маленьку операцію, ми скріплюємо термоклеєвою машинкою листки з обкладинкою, що забезпечує міцність склейки, а отже якість готового виробу.

У видавництві екскурсантів чекав приємний сюрприз – зустріч зі стейкхолдером. У команді Майстерні друку вже кілька років успішно працює випускниця спеціальності «Видавнича справа та редагування» Анастасія Зоря:

– При верстці видання важливо знайти спільну мову з автором, – поділилася практичними порадами Анастасія зі своїми молодшими колегами, – адже письменники – люди творчі, і до кожного треба знаходити окремий підхід. А саме: вміти зрозуміти, чого хоче автор, та максимально вдало втілити це в макеті майбутньої книги.

Черкаська Майстерня друку на ринку з 2000 року, тому досвідчені працівники на чолі з Юлією Чабаненко розповіли багато цікавого із професійної діяльності. Видавництво виготовляє велику кількість різноманітної поліграфічної продукції: буклети, флаєри, календарі, журнали, щоденники, візитки, блокноти, листівки, сертифікати, квитки, афіші, банери, таблички, сувенірну продукцію тощо. До кожного замовлення застосовують індивідуальний підхід.

Звук друкарських машин, кілограми паперу, різноманітні відтінки кольорів, свіжонадруковані сторінки, які ще пахнуть фарбою, а ще розповіді людей, які дійсно люблять свою справу. Такі емоційно та інформативно насичені враження залишилися в учасників навчальної мандрівки на підприємство.

– Як виявилось, створення друкованої продукції неймовірно складний і точний процес. Адже від того, наскільки якісною буде робота, залежить подальша репутація видавництва. Ми дізналися про техніки зшивання видань, типи паперу та особливості фарб. Найцікавішим для мене була інформація про вичитку тексту майбутньої книги та її верстка, – розповідає студентка 1-ВБ курсу Анастасія Шостя.

Усі відвідувачі друкарні залишились під приємним враженням від побаченого та сподіваються ще не раз потрапити до чарівного світу Черкаської майстерні друку, місця, де народжується книга.

Автори: студентка 1-ВБ курсу Ірина Захарченко, студентка 3-ВБ курсу Аліка Жаркова

Фото: студентка 3-ВБ курсу Альона Гончар

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

11 Листопада, 2019
Про особливості роботи у спортивних медіа дізналися більше студенти-журналісти

Засновник спортивного інтернет-порталу «Табло», прес-аташе ФК «ЛНЗ-Лебедин», випускник-магістр ЧНУ ім. Б. Хмельницького Андрій Вєков зустрівся з майбутніми піарниками й журналістами в ННІ…

13 Грудня, 2023
Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій – інституційний член ECREA

Кафедра журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького стала інституційним членом European Communication Research and Education Association (ECREA) ECREA –…

7 Червня, 2019
Студенти-журналісти написали свої перші розслідування

На кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій триває проект “Erasmus+”, спрямований на вдосконалення навчальних програм та їхнього змістового наповнення. – Адаптуючись…

11 Січня, 2020
Власний світ і кава

Кавова магія від Дарини Бухенської     Задоволення від малювання під час робочого процесу Автор: Тетяна Мироненко, 2-М