Яна Бондаренко: «Дуже хотіла б, щоб в університеті приділяли увагу орієнтуванню студентів у політичних процесах України та світу».

16 Грудня, 2015

Журналістика – заняття не з легких, особливо для початківців. Про труднощі роботи, знання, навички та необхідні зміни в журналістській освіті розповіла Яна Бондаренко, студентка Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького та за сумісництвом редактор україномовної версії видання “Обозреватель”.                

EDIZ0XIrxNc

Яна Бондаренко, фото надане респондентом

                                                                                       

– Чому ти обрала саме цей ЗМІ для роботи?

– “Обозреватель” я обрала для журналістської практики тому, що вже працювала там у якості редактора, і мені симпатизує виваженість інформації на цьому порталі – тут немає ані “ура-патріотизму”, ані надмірної кількості бруду. Багато хорошої аналітики та експертів – саме це те, що я люблю. Для будь-якого студента, який звик писати за канонами та стандартами в університеті, дуже складно “перелаштуватися” на особливий стиль видання та його вимоги. Особливо це складно, коли за час практики на канікулах ти звикаєш до редакційного стилю, а повернувшись на навчання, мусиш знову згадувати правила побудови кожного жанру.

– Яких знань, умінь і навичок бракує працівникам медіа?

– Уміння перевіряти інформацію. Скільки б нам про це не казали в університеті, але я помітила таку тенденцію, що журналісти дуже часто забувають перевіряти факти, прізвища та цифри. Як наслідок – спростування інформації та вибачення, або ж навіть судова тяганина.

– Які професійні труднощі виникають найчастіше?

– Складність у “перелаштуванні” з університетських лекцій на редакційний стиль.

– Які прогалини слід подолати в процесі журналістської освіти?

– Дуже хотіла б, щоб в університеті приділяли увагу орієнтуванню студентів у політичних процесах України та світу. Студенти не знають ні політиків, ні реформ, які відбуваються в країні. На мою думку це важливо, щоб студент, почавши працювати, уже мав уявлення про політичні, економічні і суспільні процеси в країні, і вільно міг оперувати цими знаннями під час написання аналітики. Тоді ми матимемо якісні регіональні ЗМІ, де студенти працюють над серйозними інформативними та аналітичними, а не розважальними проектами.

 

Оксана Кравченко, 3-Ж



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожі дописи: