Журналіст – це особа, яка не лише збирає чи поширює інформацію, а й за допомогою неї створює певний імідж чогось та змальовує всі сфери життя в очах реципієнтів.
На сьогодні журналіст є невід’ємною частиною того інформаційного світу, який ми сприймаємо кожну хвилину. З розвитком техніки, враховуючи, що новини ми можемо дізнатися вдома чи на роботі, прочитати матеріал або переглянути відео на комп’ютері, телефоні, планшеті, потреба у журналістах значно зросла.
Однак розвиток нових технологій, спричинив і появу нових методів журналістської діяльності, а тому і потребу в появі нового журналіста 21 століття. Особливість такого журналіста виявляється, по-перше, в його умінні працювати з інформацією: не лише за схемою «отримав-обробив-випустив», а й використовуючи різноманітні методи підбору фактів з теми, знайденні якихось креативних поглядів у заїжджених темах тощо; по-друге, в умінні працювати з новим інвентарем, технічно креативно та незвично подавати інформацію. Сучасний читач на сьогодні не хоче читати сам текст з інформацією чи проглядати (або ж слухати) програму, де диктор або учасник говорить кілька хвилин. Читачі хочуть бачити інформацію, підтверджену ілюстраціями, показану наочно на діаграмах або ж розроблену інтерактивно в електронному варіанті; слухачі хочуть сприймати інформацію, яка не буде одноманітною, а підтверджуватиметься різноманітними фактами; глядачам цікаво буде подивитися не лише з одного боку на мовця, а й детально побачити особливості його поведінки, на які знімальна група звертає їхню увагу.
Саме тому, сучасний журналіст століття повинен поєднувати у собі найрізноманітніші прояви журналістської діяльності і проявляти креативність в отриманні, обробці та поданні інформації.
Альона Дудник
Залишити відповідь