Хоч я і писав у своєму житті поки лише одну курсову і маю на черзі другу, але вже встиг оцінити її ефективність. Так, як і будь-якому іншому студенту моєї спеціальності, не хочеться писати курсову з журналістики.
Це не значить, що цю роботу взагалі треба викинути із навчального процесу. Можна ж знайти альтернативу. От є чудовий варіант – авторський проект. Кожен студент готує власні цикли сюжетів/радіопрограм/газету. От, приміром, цикл сюжетів. Обираєш тему, наприклад, «ВелоЧеркаси» і знімаєш не менше 3 сюжетів про велосипедистів у нашому місті. Або готуєш радіопрограми різних жанрів. Ну і ще, як варіант, чотирьохсторінкова газета з повним висвітленням теми.
Головна мета цього проекту – показати чому дійсно навчився студент. Захищати свою роботу теж треба, тобто стандартна процедура зберігається, змінюється лише форма роботи. До речі, цю ідею вигадав не я, а викладачка нашої кафедри Світлана Валеріївна. Ну, принаймні, від неї першої я почув, а щодо авторства цього геніального нововведення мені невідомо.
А ще є багато цікавих новинок, які хоче ввести Міністр освіти і науки Сергій Квіт. Мені до вподоби система вибору предметів з кредитами. Формально кожен предмет має свою кількість кредитів, що студенти можуть побачити у навчальному плані. Але ж використовувати їх ми не можемо, за нас це роблять люди, які мають більший вплив. Зрозуміло, що все втикається у проблему зарплатні, яка залежить від кількості годин у викладача. Але треба зробити так, щоб кожен викладач отримував гроші за те як викладає. Тобто студенти самі обирають дисципліну, яку будуть вивчати, і чим більше студентів ходить до одного викладача, тим більшу зарплатню він матиме. Тоді більшість працівників університету задумається над своєю методикою навчання студентів. Ну а останні будуть мати менше навантаження і вчитимуть те, що їм подобається. Бо як відомо, неможливо навчити людину тому, чого вона не хоче пізнати.
Олег Магльований, 3-Ж
Залишити відповідь