Всеукраїнський день працівників рекламної сфери відзначили в Черкаському національному університеті ім. Б. Хмельницького. Студенти та викладачі кафедри журналістики, реклами та PR-технологій організували атмосферне свято 23 жовтня.

Студенти 2-PR курсу підготували презентаційно-інтерактивну програму «Реклама: від античних площ до ТікТок-стрічок», під час якої продемонстрували, як реклама еволюціонувала від виступів на площах до вірусних відео в соціальних мережах. У ході ігрових активностей учасники розшифровували ребуси з назвами відомих брендів, обирали цільову аудиторію для «новоствореного» магазину, відгадували слова, пов’язані з рекламою, виконували роль PR-менеджера й знаходили вихід із кризових ситуацій.

«Святкування Дня працівників реклами в нашому університеті стало доброю традицією ще з 2018 року. Щороку студенти 2 курсу ОП «Реклама та PR у медіагалузі» у межах курсу «Історія реклами» готують презентаційну програму, демонструючи свій креатив та командну роботу. Цьогоріч тема «Реклама: від античних площ до TikTok-стрічок» об’єднала цікаві інтерактиви, які продемонстрували еволюцію рекламного мистецтва – від глашатаїв до сучасних форм реклами. Щиро дякую їм за організацію цього свята», – зазначила гарантка освітньої програми «Реклама та PR у медіагалузі» Наталія Ковтун.

Студенти 4-PR курсу провели вікторину «Рекламний квест». Учасники відповідали на цікаві запитання про рекламу та відомі бренди.
Друга частина свята відбулась у форматі атмосферної інтерактивної зустрічі «Світло і слово: тепло креативу в рекламі» із засновницею свічкового бренду «Так тепло» Мариною Сухенко та її креативною асистенткою Катериною Сухенко.

Марина розповіла про створення майстерні з виготовлення крафтових свічок, представила власну продукцію, поділилася досвідом рекламування бренду, створення контенту для соціальних мереж та спілкування з цільовою аудиторією. Студенти мали змогу створити свою свічку.

«Атмосферна зустріч зі свічкарками, нашою магістранткою та випускницею кафедри, стала чудовим прикладом того, як творчість, естетика й комунікація поєднуються в сучасному медійному просторі. Це не лише про виготовлення свічок і продаж в інстаграмі, а й про тепло, світло та сенси, які можна передати через власну справу. Приємно бачити, як наші студентки та випускниці втілюють медійні навички в креативних проєктах», – прокоментувала завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко.

Завершився захід декламуванням поезії Марії Калини «Я запалю свічу».
«День рекламника в нас минув неймовірно цікаво та творчо! До нас завітали гості, які показали, як виготовляти ароматні свічки. Ми не лише дізналися про процес їх створення, а й самі спробували зробити власні свічки – яскраві, запашні та унікальні. Кожен мав змогу забрати з собою шматочок ароматного воску, який ще довго нагадуватиме про цей чудовий день», – поділилася враженнями студентка 1-Ж курсу Анастасія Блінова.
Пресслужба кафедри журналістики, реклами та PR-технологій
Фото: студентки 2-Ж курсу Анна Куюмджи та Вікторія Соловей
Відео: студентка 4-PR курсу Дарина Сюкало






Залишити відповідь