Інтерактивна зустріч з ексдиректором із маркетингу та медіа ФК «ЛНЗ» Андрієм Вєковим відбулась у форматі живого інтерв’ю. Студенти кафедри журналістики, реклами та PR-технологій ЧНУ ім. Б. Хмельницького вчилися навичок інтерв’ювання в межах курсів «Івент-технології» та «Проблематика медіа». Захід пройшов у конференц-холі ресторану «Сервант»19 травня.

«Кафедра завжди змінюється, ми відмовляємось від традиційних форматів, які трішки стереотипізують нашу роботу. Ми вирішили експериментувати й наступні наші зустрічі з випускниками проводити в різних інноваційних форматах», – зазначила завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Тетяна Бондаренко.

Андрій Вєков поділився своїм багаторічним досвідом у промоції футбольних клубів. Під час відкритого інтерв’ю студенти змогли перевірити свої журналістські навички в реальних умовах: запитували про лідерство, керування командою, внутрішню мотивацію та плани.

Наостанок Андрій дав кілька порад: не боятися пробувати, користуватися можливостями, які дає університет, і доповнювати навчання самоосвітою.

Студентам сподобався інтерактивний формат події. «Нещодавно я почала працювати в «ЛНЗ», тому мені цікаво було більше дізнатись про цей футбольний клуб та особливості роботи піарника в спортивній сфері. Найбільше запам’яталась практична спрямованість та неформальна атмосфера зустрічі», – поділилась враженнями студентка 2-PR курсу Анна Хакало.




Пресслужба кафедри журналістики, реклами та PR-технологій
Фото: студентка 3-PR курсу Олександра Гончаренко
Повне інтерв’ю дивіться в сюжеті від Студентського телебачення ЧНУ:https://www.youtube.com/watch?v=3dUOZa0OvNY&t=7s
Залишити відповідь