Три стереотипи про Erasmus+, які виявилися міфами

21 Листопада, 2024

Чи справді Erasmus+ — це нескінченні вечірки, легке життя без фінансових турбот і привілей лише для найкращих студентів? Насправді ці стереотипи часто далекі від реальності. Давайте розвіємо найпоширеніші міфи про участь у програмі Erasmus+.

Юлія Сотула, 2-М


Щороку програма Erasmus+ залучає тисячі студентів з усього світу, даруючи їм можливість навчатися за кордоном, знаходити нових друзів і отримувати досвід життя в іншій країні. Але разом із цією популярністю з’являється і багато стереотипів про Erasmus+. Часто люди, які ще не брали участі в програмі, мають хибні уявлення про те, як виглядає Erasmus+ насправді. Розгляньмо три основні стереотипи, які виявилися звичайними міфами.

Стереотип №1: Erasmus+ — це постійні вечірки

Для багатьох людей Erasmus+ асоціюється із нескінченними вечірками, подорожами та веселощами. І хоч подорожі та соціальна складова справді є частиною програми, це зовсім не головна мета Erasmus+. Насправді, більшість студентів присвячує багато часу навчанню, адже відвідування лекцій, здача екзаменів та виконання проєктів — це обов’язкова частина обміну. Викладачі ставляться до Erasmus-студентів так само, як до місцевих студентів, а іноді очікують від них навіть більше, розуміючи, що вони представляють інші країни та повинні підтримувати високий рівень знань. Тому Erasmus+ — це не просто розваги, а серйозна освітня програма, яка вимагає відповідальності та самодисципліни.

Стереотип №2: Поїздка на Erasmus+ — це відпочинок без фінансових турбот

Багато хто вважає, що участь у програмі Erasmus+ повністю покриває всі витрати студента, від проїзду до щоденних витрат. Хоча Erasmus+ надає стипендію, вона зазвичай покриває лише частину витрат на проживання, транспорт та харчування. Багато студентів зазначають, що насправді потрібно мати власні заощадження або знайти додаткові джерела фінансування, щоб комфортно прожити весь період обміну. Деякі студенти навіть шукають підробіток, щоб допомогти з покриттям витрат, оскільки стипендії часто недостатньо для всього. Таким чином, Erasmus+ — це не повністю спонсорований “відпочинок”, а радше підтримка, яка допомагає зробити досвід навчання за кордоном доступнішим.

Стереотип №3: Erasmus+ доступний тільки для “відмінників”

Ще один поширений міф полягає в тому, що Erasmus+ — це програма лише для найкращих студентів з ідеальною академічною успішністю. Насправді ж Erasmus+ орієнтований на широке коло студентів, а критерії відбору можуть відрізнятися залежно від університету та програми. Важливу роль відіграє мотиваційний лист та обґрунтування вибору програми обміну. Це означає, що програма доступна не лише для тих, хто має високі оцінки, а й для тих, хто вмотивований та має прагнення розвиватися. Головне — бажання вчитися і відкривати нові горизонти, а не лише академічні досягнення. Erasmus+ спрямований на розвиток молодих людей, які хочуть отримати міжнародний досвід і покращити свої професійні та особистісні навички, незалежно від їхнього академічного балу.

Erasmus+ — це не лише програма для відмінників, розваги чи повне фінансування. Це унікальна можливість для студентів з різних куточків світу вийти за межі свого звичного середовища, зануритися в нову культуру, зустріти людей із різних культур та отримати важливі життєві навички.

Позначки:



Коментарі:

Одна відповідь до “Три стереотипи про Erasmus+, які виявилися міфами”

  1. Катерина :

    Дійсно корисна інформація!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

25 Жовтня, 2024
Моя історія успіху за програмою Erasmus+

Програма Erasmus+ стала для мене не просто освітньою можливістю, а справжньою пригодою, яка змінила моє бачення себе та світу. Це…

8 Жовтня, 2022
Відпустка по догляду за дитиною – НЕ? чоловіча справа

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* У 2020-му році голова…

11 Листопада, 2024
«У жодному разі не потрібно терпіти…»

Презентую цикл інтерв’ю про булінг у школі. Їхня ключова мета — бути одним із інструментів протидії дитячому насильству.Перше інтерв’ю циклу…

9 Вересня, 2020
Роман Сущенко говорив зі студентами-журналістами ЧНУ про дезінформацію та фейки

Лекція «Боротьба з дезінформацією та фейками в інформаційному просторі України» відбулася в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького. Із майбутніми медійниками спілкувався Роман Сущенко —…