Студенти-рекламники поспілкувалися з фахівцями агенції «Промо Люди»

2 Березня, 2020

Майбутні фахівці з реклами та PR Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького зустрілися з Ольгою Кравт і Світланою Темненко, працівницями рекламної агенції. Зустріч відбулася в межах підготовки студентів до навчальної практики.

У ході невимушеної бесіди рекламники другого та третього курсів, їхні викладачі та фахівці агенції розповіли одне одному про те, що кожен очікує від чергової практики та чого хоче навчитися.

– Неймовірно рада, що прийшла до студентів-рекламників Черкаського національного. Дякую за запрошення! Є якості, які б я хотіла розвивати в людях, що прийдуть до нас на практику. Це ініціативність і постійна генерація нових ідей. Мені б хотілося, аби після практики вони навчилися бути саме такими. Ще один важливий складник практики – уміння бути самостійними. В університеті в студентів завжди є викладачі, які допоможуть і розкажуть про те, що, як і де краще зробити. На роботі ж такого немає, саме тому після практики вони мають навчитися самостійно ухвалювати ті чи ті рішення. Але найважливіше, чого їх хочеться навчити – уміння комунікувати, бо це ж один із основних складників роботи рекламника, – зауважила засновниця агенції Ольга Кравт.

Після цікавої розмови із фахівцями агенції «Промо Люди» студенти мали змогу у формі гри дослідити основні правила успішної комунікації. Зокрема пограли у «Бренд-генератор» та дослідили кола Ейлера.


– Мені сподобалася зустріч. Було дуже пізнавально. Заходи такого формату – це щось нове, оригінальне, це пізнання й розвиток. Такі тренінги – можливість на практиці застосувати те, що ми так ретельно вивчали теоретично, – Ангеліна Лисак, студентка 2-PR.

Завершився захід на позитивній ноті, усмішками, жартами та, звісно ж, спільними світлинами.

Автори: Тетяна Завгородня та Юлія Шаповал, 3-PR

Фото: Юлія Канцуренко, 2-PR

 

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

30 Грудня, 2019
Нові мультимедійні аудиторії для журналістів, рекламників і PR-ників відкрили в Черкаському національному університеті

Напередодні новоріччя, 28 грудня, міський голова Черкас Анатолій Бондаренко та ректор ЗВО Олександр Черевко відкрили для студентів-медійників два нові навчальні…

27 Жовтня, 2019
Креатив і позитив: святкування Дня рекламника в ННІ УФСК

Майбутні акули рекламного бізнесу відзначили своє професійне свято. Захід відбувся 25 жовтня. Організаторами події виступили викладачі кафедри журналістики, реклами і…

10 Січня, 2020
Ведуча за покликанням

Анна Харченко вміє дарувати настрій і радість своїм глядачам Автор: Тетяна Мироненко, 2-М

11 Січня, 2020
Власний світ і кава

Кавова магія від Дарини Бухенської     Задоволення від малювання під час робочого процесу Автор: Тетяна Мироненко, 2-М