Як писати людські тексти для соціальних мереж розповіла Тетяна Козловська

2 Грудня, 2019

    

Наша випускниця, а нині успішний копірайтер, фрилансер видання «Cosmopolitan Ukraine» поділилася професіональним досвідом. Зустріч відбулася 29 листопада. Організатором і модератором заходу стала викладачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій кандидат філологічних наук, доцент Олена Цапок.

— Зустріч було організовано в межах дисципліни «Копірайтинг». Через це було запрошено копірайтера-практика, щоб вона розповіла про професію із середини. Наші студенти вже мають певні знання та навички, але важливо було розкрити їм всі особливості цієї професії з особистого досвіду Тані в цій галузі, а саме: наскільки реально затребувана ця професія, в яких напрямах розвивається в Україні, і що саме потрібно, щоб стати хорошими копірайтерами, – розповіла Олена Цапок.

Тетята Козловська поділилася лайфхаками з написання текстів для соцмереж, а саме: поєднання великого тексту та відео, написання актуальних цікавинок про звичайні речі, поділилася порадами щодо правил із написання постів. Також акцентувала увагу на основних помилках, яких припускаються блогери та звичайні користувачі соцмереж, і запропонувала способи їх уникнення. Тетяна розповіла про різницю між текстами для особистого та комерційного профілю, а також порадила літературу, що допоможе в для написанні вдалих постів у соцмережах.

— Круто, що копірайтинг набуває популярності. Ще крутіше, що його викладають в університеті. Адже сучасна реклама потребує фахівців, які не просто «писали гарні твори в школі», а розуміють і знають із середини, як створювати ефективні рекламні повідомлення, – поділилася враженнями від проведеної зустрічі Тетяна Козловська.

Автор, фото: Тетяна Мироненко, магістрантка 2 курсу спеціальності «Журналістика»

Фото: Катерина Бородай, 2-PR

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

2 Березня, 2020
Студенти-рекламники поспілкувалися з фахівцями агенції «Промо Люди»

Майбутні фахівці з реклами та PR Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького зустрілися з Ольгою Кравт і Світланою Темненко, працівницями рекламної агенції. Зустріч відбулася в…

27 Грудня, 2019
Визначили переможців олімпіади із журналістики та з реклами

Результати I етапу Всеукраїнської олімпіади оголосили 27 грудня в ННІ української філології та соціальних комунікацій ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Про…

11 Грудня, 2019
Воркшоп із медіаграмотності провели магістранти для студентів-журналістів, рекламників і PR-ників

Навчальний інтенсив «Медіаграмотність — складник фахової компетентності журналіста» для студентів і викладачів ННІ УФСК провели магістранти кафедри журналістики Віталій Аністратенко…

18 Грудня, 2019
Студенти взяли участь в олімпіаді з журналістики

Перший етап  Всеукраїнської олімпіади із журналістики та реклами відбувався протягом двох днів – 9 та 13 грудня в ЧНУ ім….