Студенти-журналісти написали свої перші розслідування

7 Червня, 2019

На кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій триває проект “Erasmus+”, спрямований на вдосконалення навчальних програм та їхнього змістового наповнення.

– Адаптуючись до умов медійного ринку, ми пропонуємо студентам завдання, які треба підготувати в новому мультимедійному форматі, – зазначила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Так, у межах дисципліни «Журналістське розслідування» студенти четвертого курсу створили низку проектів, у яких намагалися порушити суспільно важливі проблеми, які приховують від суспільства.

– Журналістське розслідування складно проводити багатьом медійникам, зокрема й студентам, через низку причин. Але такий навчальний курс формує вміння помічати суспільно значущі проблеми, знати інструменти, за допомогою яких їх можна досліджувати, уміти користуватися базами даних та реєстрами, що є у відкритому доступі, – зазначила Тетяна Бонадаренко.

Студентка Тетяна Недбайло зауважує, що їй сподобалося проводити розслідування.

– Я навчилася знаходити інформацію через загальнодоступні бази: Єдиний державний  реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, “You Control”, “Прозоро”. Рада, що вивчала цей курс. Отримані знання та навички тепер допомагають мені в роботі. Я знаю, як юридично себе забезпечити та як правомірно діяти в різних ситуаціях, – поділилася дівчина.

За словами студентки Дарії Шевченко, під час курсу з журналістського розслідування вона дізналась, якою має бути технологія проведення журналістського розслідування та які етапи воно передбачає.

– Я навчилась, як формулювати гіпотезу журналістського розслідування, із ким проводити генеральне інтерв’ю. Ми аналізували правові та етичні помилки, які допускають автори під час написання матеріалу, щоб не робити таких у власному розслідуванні, – зазначила Дарія Шевченко.

Вона також додала, що створення свого проекту в кінці курсу – це хороша можливість перевірити власні вміння та закріпити вивчене. Над своїм розслідуванням студентка працювала, шукаючи всі можливі сторони конфлікту, щоб текст вийшов об’єктивний та цікавий.

Пропонуємо вам переглянути розслідування, які створили студенти-журналісти, за покликаннями:

“За зачиненими дверима”.

“Черкаська колонія №62: “Б’ють чи не б’ють” – ось питання”.

“Чому в Черкасах можна без проблем придбати наркотики?”

“Дратуючі витівки рекламників на вулицях Черкас”

Світлана Небилиця

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

25 Листопада, 2019
Викладачі кафедри вивчали досвід журналістської освіти в польському університеті

Робочий візит представників кафедри журналістики, реклами та PR-технологій до Університету імені Адама Міцкевича в Познані тривав із 19 до 21…

12 Грудня, 2019
Першокурсники-журналісти дізналися про особливості висвітлення безпекової тематики в медіа

Магістрант 2 курсу спеціальності «Журналістика», який працює начальником караулу однієї з пожежно-рятувальних частин міста Києва, поділився професійним досвідом зі студентами-медійниками….

4 Жовтня, 2022
Війна – (не) жіноча справа

Публікуємо цикл авторських матеріалів Наталії Черкашенко «Гендерні стереотипи очима сучасного студентства», підготовлених на основі проведеного нею  соціологічного дослідження* Сьогодні питання інтеграції жінок…

5 Січня, 2020
Як убезпечитися від впливу негативних новин

Сучасна людина постійно перебуває у вирі інформаційних потоків. Медіапростір, з одного боку, дає змогу ознайомлюватися з подіями світового масштабу, з…