Студенти-журналісти написали свої перші розслідування

7 Червня, 2019

На кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій триває проект “Erasmus+”, спрямований на вдосконалення навчальних програм та їхнього змістового наповнення.

– Адаптуючись до умов медійного ринку, ми пропонуємо студентам завдання, які треба підготувати в новому мультимедійному форматі, – зазначила Тетяна Бондаренко, завідувачка кафедри журналістики, реклами та PR-технологій.

Так, у межах дисципліни «Журналістське розслідування» студенти четвертого курсу створили низку проектів, у яких намагалися порушити суспільно важливі проблеми, які приховують від суспільства.

– Журналістське розслідування складно проводити багатьом медійникам, зокрема й студентам, через низку причин. Але такий навчальний курс формує вміння помічати суспільно значущі проблеми, знати інструменти, за допомогою яких їх можна досліджувати, уміти користуватися базами даних та реєстрами, що є у відкритому доступі, – зазначила Тетяна Бонадаренко.

Студентка Тетяна Недбайло зауважує, що їй сподобалося проводити розслідування.

– Я навчилася знаходити інформацію через загальнодоступні бази: Єдиний державний  реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, “You Control”, “Прозоро”. Рада, що вивчала цей курс. Отримані знання та навички тепер допомагають мені в роботі. Я знаю, як юридично себе забезпечити та як правомірно діяти в різних ситуаціях, – поділилася дівчина.

За словами студентки Дарії Шевченко, під час курсу з журналістського розслідування вона дізналась, якою має бути технологія проведення журналістського розслідування та які етапи воно передбачає.

– Я навчилась, як формулювати гіпотезу журналістського розслідування, із ким проводити генеральне інтерв’ю. Ми аналізували правові та етичні помилки, які допускають автори під час написання матеріалу, щоб не робити таких у власному розслідуванні, – зазначила Дарія Шевченко.

Вона також додала, що створення свого проекту в кінці курсу – це хороша можливість перевірити власні вміння та закріпити вивчене. Над своїм розслідуванням студентка працювала, шукаючи всі можливі сторони конфлікту, щоб текст вийшов об’єктивний та цікавий.

Пропонуємо вам переглянути розслідування, які створили студенти-журналісти, за покликаннями:

“За зачиненими дверима”.

“Черкаська колонія №62: “Б’ють чи не б’ють” – ось питання”.

“Чому в Черкасах можна без проблем придбати наркотики?”

“Дратуючі витівки рекламників на вулицях Черкас”

Світлана Небилиця

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

14 Листопада, 2015
«Успішне складання сесії залежить від студента»

Зимова сесія у Черкаському національному університеті ім. Б. Хмельницького цьогоріч знову почнеться достроково – у грудні. Найважчою вона буде для…

8 Січня, 2020
Жіночність. Сила

Вправи жіночної Анни Половинки зі зброєю Перша допомога – це необхідні вміння та практика Автор: Тетяна Мироненко, 2-М

21 Грудня, 2015
Триває пряма трансляція дискусії про роль медіа в розв’язанні конфлікту

Сьогодні, 21 грудня, о 14.00 розпочалася дискусія на тему: “Роль ЗМІ у розв’язанні конфлікту: українські реалії”.  На заході презентують результати моніторингу національних…

3 Травня, 2019
Викладачі журналістики працюють над проектом з упровадження «Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism» (DESTIN)

Нині на кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій триває робота над проектом«Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and…