Порадник для майбутніх блогерів (фейлетон)

17 Лютого, 2019

Наше покоління – справжні щасливчики. Якщо захотіти, то популярності можна досягти без «зв’язків» і видатного таланту. Надійними помічниками в цьому стануть соціальні мережі. Для того, щоб не працювати, але отримувати хорошу заробітну плату, достатньо створити собі блог на одному з популярних ресурсів – і можна розпочинати свою кар’єру блогера.

Блог, він же особистий щоденник, виставлений на показ усім користувачам інтернету. Якщо вам є що сказати і ви роздумуєте, як стати блогером, то будьте впевнені, що на просторах мережі ви знайдете й однодумців, і опонентів, і друзів, і, звичайно ж, хейтерів. Ця стаття для тебе, якщо ти мрієш стати популярним блогером. Дотримуйся декількох наших порад і у тебе все вийде.

 

1. Визначення свого місця – важливо, щоб стати популярним блогером. Якщо ви маєте бажання знімати вайни (це дуже короткі ролики, зазвичай довжиною від двох до двадцяти секунд, але зараз і до хвилини). То, відповідно, публікувати відео потрібно на своїй сторінці в «Instagram». Будьте готові до потужної конкуренції з іншими Instagram-вайнерами. Тому вам потрібно знайти своє місце в цьому потоці.

2. Щоб стати популярним в «Instagram» вам достатньо бути просто цікавою та неординарною особистістю. Головне навчіться виділятися на тлі інших «незвичайних». А це вже досить складне завдання, особливо якщо мета домогтися швидкого успіху.

3. Запам’ятайте «золоте» правило для блогера, який розпочинає свою кар’єру, – це знімати всі челенджі, навіть якщо вони дивакуваті, а ще пранки та ігри, типу «замри», допоможуть вам стати топ-блогером.

4. Якщо ви дівчина, відразу починайте знімати такі відео: «типи дівчат на першому побаченні», «типи дівчат зранку», «очікування vs реальність», «хіти 2010-2019» і обов’язково макіяж повинен бути яскравим, не забувайте «викручуватися» під музику перед камерою, переодягатися потрібно на кожну наступну пісню.

5. Для хлопців теж є порада. Маєте бажання потрапити в топ блогерів, тоді одягайте перуку. Бажано, щоб вона була не в найкращому стані, пришвидшуйте голос і знімайте смішні вайни: «типи дівчат на кухні» й тому подібне.

6. Ви відчуваєте, що ще не маєте достатнього досвіду, щоб убити публіку на повал своєю творчістю, тоді вам потрібно часто публікувати відео чи фото, розповідати історії, вміти зацікавити людей. Після цього у вас відразу з’явиться своя тисячна аудиторія, якій неодмінно будуть подобатися ваші творіння. Вам вдалося привернути увагу публіки, ви стаєте цікавим для брендів, вони пропонують розмістити рекламу, хочуть співпрацювати на бартерній основі, а це значить що ви на правильному шляху до того, щоб стати успішним блогером.

7. З часом, якщо ви розглядаєте блог, як потенційне джерело прибутків, він почне окупатися, і ви навіть матимете змогу отримувати гроші. Але потрібно розуміти, що це станеться тільки тоді, якщо постійно розміщуватимете на своїй сторінці платні активні покликання, даючи в тексті (або відео) приховану або пряму рекламу, розміщуючи на сторінці рекламні банери, публікуючи платні матеріали. Неважливо, що допис за дописом у вас буде рекламним, аудиторію це зовсім не дратуватиме.

8. Якісний і успішний блог – це завжди регулярність. Коли люди прокидаються, то більшість дивляться стрічку новин. Тоді бажано, щоб твій пост був першим, і він буде підійматися постійно. Теж саме й в обідню перерву та ввечері – коли людина їде додому. Тому контент викладати потрібно дуже-дуже часто, фото відео, сторіз, прямі ефіри – твої головні друзі в «Інстаграмі». І найголовніше – не забувай ставити багато хештегів та активно відповідати на коментарі.

9. Не переймайся тим, що ти занадто активний у соціальній мережі. Людей це не дратує, а навпаки їм подобається. Хочете довіряйте, а хочете – ні, але, звикнувши до ваших регулярних публікацій, підписники з цікавістю чекають кожний наступний допис. І немає більш певного способу «розгубити» свою аудиторію, ніж не виправдати їхніх очікувань хаотичною регулярністю публікацій.

10. Не зважаючи на те, хто ви досвідчений блогер чи блогер, який тільки розпочинає цю справу, вам доведеться зіштовхнутися з критикою і, звичайно ж, з хейтерами. Отримавши неприємний коментар, відразу записуйте відео-відповідь в грубій формі. Бажано з нецензурною лексикою. Роз’ясніть цим хейтерам: «почем в Одессе рубероид». Тепер ви авторитетний блогер, який може захистити свою творчість.

Якщо ти будеш виконувати всі наші поради, то незабаром станеш успішним блогером, тож: «Пользуйся , не благодари».

P.S. «Пользуйся, не благодари» вислів популярного інста-блогера, який розпочинав свою діяльність із того, що одягав перуки, пришвидшував голос і знімав смішні відео. Зараз на його сторінці в «Instagram» 1,6 мільйонів читачів.

Позначки:



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи:

29 Грудня, 2019
Статистика пожеж за рік

Рятувальники ДСНС підбили підсумки 2019 року. У них було чимало перемог, подій і викликів. Як повідомляє прес-служба відомства, за ці…

7 Червня, 2019
Студенти-журналісти написали свої перші розслідування

На кафедрі журналістики, реклами та PR-технологій триває проект “Erasmus+”, спрямований на вдосконалення навчальних програм та їхнього змістового наповнення. – Адаптуючись…

27 Грудня, 2019
Визначили переможців олімпіади із журналістики та з реклами

Результати I етапу Всеукраїнської олімпіади оголосили 27 грудня в ННІ української філології та соціальних комунікацій ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Про…

8 Грудня, 2019
Викладачі журналістики відвідали семінар для тренерів за програмою «DESTIN»

Семінар із підготовки тренерів для проведення експертного оцінювання освітніх програм і навчальних планів із журналістики (Training for Trainers) відбувався в…