Розпочалася підготовка нових медіафахівців

21 Грудня, 2017

Спеціалізацію «Реклама та PR у медіагалузі» відкрито в цьому році в Черкаському Національному університеті ім. Богдана Хмельницького, – про це повідомляють на офіційному сайті ЧНУ.

На спеціалізацію зараховано десять першокурсників. Така невелика кількість пояснюється тим, що спеціалізація «Реклама та PR у медіагалузі» під час вступної компанії була маловідомою. Але дирекція ННІ української філології та соціальних комунікацій  сподівається, що кількість  студентів-рекламників зросте в 2018 році.

«Освітню програму затвердили напередодні вступної кампанії. На той момент інформаційно-просвітньої кампанії не було розгорнуто, відповідно мало хто знав про цю спеціалізацію.  Подали документи ті, хто дізнались в останню мить з інтернет-джерел або коли заходили в програму реєстрації бачили, що є такий напрям у журналістиці . Через те, вірогідно, така мала кількість першокурсників», – зазначив директор  ННІ УФСК Ігор Погрібний.

Автор: Вязьміна Анастасія, студентка 2ж-1

Картинку взято із сайту ЧНУ ім. Б. Хмельницького



Коментарі:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі дописи: